zondag 26 juni 2011

you turned out to be the best thing i've ever had

wat een saaie zondag is dit, het weer zit niet mee ik heb nog geen straal van zon gezien en dan moet het morgen 29 graden worden tenminste dat schijnt zo te zijn en eigenlijk heb ik gewoon niks te doen vriendinnen zijn allemaal bij de vriendjes en ik zit fijn thuis, ik denk dat ik zo mijn vriend maar eens ga bellen of die zin heb om naar Dordrecht te gaan aangezien het daar koopzondag is.
gisteren had ik met mijn vriendinnetjes een meiden middag omdat we normaal op zaterdag heel de dag op de korfbal zijn, maar de jongens nu naar een feest waren en het seizoen ook afgelopen is dus hadden we gezellig een meiden middag met lekker veel eten, drinken en nagellak en films.
ik ben trouwens op het moment echt 20 albums aan het downloaden, ik weet niet wat ik ineens heb maar goed i just love music, hoe is jullie dag ? xxx

7 opmerkingen:

  1. Mooie blouse! Bij mij komt vandaag een vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt als een leuk weekend!
    vandaag ga ik bbqen
    en ja morgen zou het vet mooi weer worden!
    en dan mag ik van 9 tot 5 werken ;S
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je outfit erg leuk :D ohh bij ons is het juist super mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel een leuke dag! Geen straal zon? Volgens mij is daar wel verandering in gekomen :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke outfit! Geen mooi weer? wauw het is hier 25 graden!;o
    xx

    BeantwoordenVerwijderen