dinsdag 21 juni 2011

Nagellak Stash

zoveel meiden die hun nagellak stash laten zien, ik vind het altijd leuk om dingen te fotograferen en zo ook nagellak en kon ik dus niet achter blijven om mijn stash niet te laten zien zelf vind ik altijd dat ik meer dan genoeg heb maar toch blijf ik altijd kopen.530 Up In The Air / 540 Am I Blue Or Green? / 240 Sold Out Forever
130 Lucky In Lilac / 500 Sir! Yes, Sir! / 280 London's Weather Forecast 060 Bloody Mary To Go / 360 Raspberry Fields Forever / 210 Just Married 37 Just Rock It / 08 Ultimate Pink / 57 Can't Cheat On Me / 51 Mellow Yellow / 57 Just Shout 03 King Of Minst / 04 Let Me In Pink /02 Love, Peace And Purple 224 Times Square / Rimmel London / Hema Etos / Pieces Starry Sky / H&M Ocean Sand
Catrice Top Coat / Essence Base Coat / Catrice Matt Coat / Essence Cracking / Essence Stampy

Misschien zijn er lakjes waar jullie een keer een swatch van willen zien ? xxx

10 opmerkingen:

  1. Wauw super mooie stash! Ik ben erg benieuwd of het nagellakje vna NYC goed is, want dat verkopen ze niet bij mij in de buurt en ben er wel benieuwd naar! En ik zou wel graag een swatch willen zien van Starry Sky van Pieces!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nagellakjes! Je hebt er aardig veel van Catrice zie ik!
    Liefs Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral die kleuren van Catrice mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kleuren! Als ik mijn hele stash moet laten zien ( heb ik al eens gedaan) dan ben ik nog wel eventjes bezig met mijn inmiddel 87lakjes;p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kleuren. Je hebt er veel catrice <3
    liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je hebt er veel zo te zien! Hele mooie kleurtje zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kleurtjes allemaal, ik zou graag nog een swatch van 240 Sold Out Forever willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen