maandag 27 juni 2011

The Body Shop Shoplog

The Body Shop, wie kent het niet ? eerlijk gezegt ik twee jaar geleden nog niet toen kreeg ik mijn eerste body shop producten voor mijn verjaardag van een vriendin een douche gel en een body lotion en verliefd dat was ik erop het rook gewoon zo lekker.
en een aantal dagen geleden zetten ik mijn eerste stappen weer zelf eens in the body shop en dit keer met de missie ik wil weer zo'n heerlijke douche gel maar het blijf niet bij een douche gel .. en dat lukte met twee zelfs, de mango had ik dus al een keer eerder gehad maar de aardbei ruikt ook wel erg lekker ook al is die heel erg zoet en deze flesje zijn maar €5 per stuk! een lekker zeepje voor maar €3 ? waarom niet, dit zeepje ruikt ook naar aardbei echt heerlijk en de lip balm kreeg ik er gratis bij, super handig natuurlijk deze ruikt lekker naar Watermeloen super lekker!
Hebben jullie wel eens wat bij The Body Shop gekocht ? xxx

6 opmerkingen:

  1. ik heb er nog nooit wat gekocht! maar oh wat ziet dit er lekker uit, haha.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Ik heb er ook nooit wat gekocht, maar dit ziet er wel fijn uit :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lip balsem heb ik 5x in verschillende smaken! echt zalig. voor de rest body butter! vind vaak net iets te duur.

    BeantwoordenVerwijderen