maandag 6 juni 2011

Na bijna 11 jaar ..

na 11 jaar speelde ik afgelopen zaterdag voor de laatste keer in een geel shirtje met nummer vier achterop, helaas is er toch echt een einde aangekomen.
het begon allemaal zo'n 11 jaar geleden toen ik voor het eerst mee ging met een vriendinnetje om te kijken of ik het leuk vond nou nog geen week later speelde ik mijn allereerste korfbal wedstrijd en het was zeker niet de laatste in de jaren dat ik speelde had ik altijd echt super leuke teams maar een hoog niveau ? daar deed ik nooit aan ..tot ik afgelopen winter halverwege het seizoen ineens in de A1 werd geplaatst, ik speelde al vaak wel wedstrijdjes mee als er iemand niet was ofzo maar alsnog zat ik zelf niet in dat team tot een paar weken later wel bijna kampioen in de zaal, bijna naar het NK maar dat zat er allemaal even niet maar ik vond het al heel wat dat ze alsnog met mij in het team 2e waren geworden.
buiten op veld zouden we weer voor het kampioenschap gaan & de bekerwedstrijden werden ook weer gespeeld wat we helaas maar tot de halve finale hebben gehaald, eigenlijk super goed natuurlijk & kampioen zijn we ook net niet geworden dus moesten we het mooie seizoen afgelopen zaterdag na een slopende wedstrijd door het weer met een tweede plekje afsluiten.
stoppen? dat ga ik zeker niet, want onze club gaat namelijk samen met drie andere clubs dus vanaf dinsdag ga ik samen met zo'n 20 andere jongeren van mijn leeftijd trainen voor de selectie voor na de zomervakantie.
maar de jaren in het gele shirtje ga ik zeker nooit vergeten xxx

6 opmerkingen:

  1. Woow jij speelt al lang zeg ;O je bent er vast heel goed in
    leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik speel zelf ook in de B!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wel jammer dat je ermee gestopt bent. Leuk dat je het zo lang hebt gedaan.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vroeger korfbal gespeeld, maar het was niet bepaald m'n ding. :S

    X http://fashion-and-art-by-katrien.blogspot.com/ Sorry :3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow je speelt dan heel lang korfbal. super leuk! ik volleybal vanaf mijn 12e ofzo. leuk dat je ook wat meer op niveau speelt nu. hopelijk mag je na de zomer bij de selectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, iemand heeft het niet helemaal goed gelezen volgensmij ^^
    Maar wel leuk dat jullie nu samen gaan met andere clubs, aan het begin wel lastig, maar het lijkt me uiteindelijk wel leuk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen