woensdag 29 juni 2011

Shoplog Teez & Catrice

toen ik vanmiddag helaas werd gebeld door school met het nieuws dat ik het 1e jaar over moet doen vond ik het wel even een goede reden om even naar de winkels te gaan na mijn ouders op hun werk op te hebben gebeld om ze het te vertellen en eerlijk zal ik zijn, een paar traantjes heb ik wel gelaten omdat ik zo erg had gehoopt om dit jaar op stage te gaan in de 2e wat er nu niet inzit maar het maakt misschien ook niet heel erg uit want ik krijg gewoon de basis van de programma's nog een keer, maar ik heb uiteindelijk even een twee dingetjes geshopt!ik begin de laatste tijd steeds meer in de oogschaduw te komen, en dit kleurtje vond ik eigenlijk gewoon wel heel erg mooi ik heb nog nooit eerder oogschaduw van catrice gehad dus ik benieuwd dit palletje kost €1,99
dit teez lakje had ik al een tijdje bij de Etos zien staan en op verschillende beauty blogs gelezen dat het echt een leuk lakje was en nog echt Holografisch er uit zou zien in de zon dus waarom niet een keertje proberen ? hier komt zeker nog een keer een review over, het lakje kost wel €4,50
xxx

5 opmerkingen:

  1. Oh wat jammer maar wie weet steek je nog harstikke veel op van die basisdingen, helaas bijft het wel vervelend!

    Leuke spullentjes.
    X Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer voor je! Maar je hebt wel leuke dingen geshopt! Ik verlang al naar de review van het lakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kleurtje! ken het hele merk niet, haha;p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen