zondag 5 juni 2011

Hema Maskertjes

een maskertje op z’n tijd vind elke meisje wel lekker tenminste ik vind zelf van wel, gewoon omdat daarna je gezicht weer heerlijk zacht aanvoelt, zo heb ik deze twee maskers al een tijdje geleden voor kerst gehad maar had ze eigenlijk nog nooit gebruikt heel erg eigenlijk maar goed. van de week heb ik de self heating mask heerlijk op me gezichtje gedaan, het grappige van dit maskertje is dat die vanzelf warm wordt op je gezicht.
Ook had ik een ander kleurtje van het maskertje verwacht, bijvoorbeeld heel licht blauw of gewoon doorzichtig maar nee tot m’n grote verbazing was die gewoon knal roze.
Maar uiteindelijk vind ik het voor €1.50 een prima maskertje, ik hoop eigenlijk dat ik snel ook het andere maskertje een keer op me gezichtje kan smeren.
wat voor maskertjes gebruiken jullie meestal ? xxx

6 opmerkingen:

  1. Ik gebruik meestal maskertjes van Balea een duits drogisterij merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik meestal maskertjes van etos kruidvat etc niet hele dure ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik meestal dr van der hoog. Maar deze zien er wel heel schattig uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn revieuw! Deze wil ik ook nog graag een keer proberen. :)
    Ik gebruik maskertjes altijd van een ander merk. Ik vind die van Action heel fijn, maar die van Montagne Jeunesse en Dr. van der Hoog zijn ook superfijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen