donderdag 2 juni 2011

Sunny day

het is alweer juni eigenlijk is mei heel erg snel gegaan al zeg ik het zelf, en hopelijk gaat deze maand ook een beetje snel want aan het einde van de maand ben ik alweer jarig en natuurlijk begint de vakantie dan ook al weer waar ik echt niet op kan wachten.
gisteren ben ik wezen winkelen met m'n moeder in Rotterdam echt veel heb ik niet gekocht alleen een blouse, shirtje & een nieuwe spijkerbroek misschien dat ik er nog wel even foto's van maak wat ik vandaag ga doen ? ik heb echt nog geen flauw idee ik ga zometeen denk ik maar even buiten zitten met de comsogirl en daarna ook nog even m'n haar stijlen.
wat gaan jullie vandaag allemaal doen ? xxx
ps. de uitslag van de give away staat online!

7 opmerkingen:

  1. Wauw super leuke nieuwe kleren! En staat je ook mooi!:D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, staat je goed!
    Ik ga vandaag studeren denk ik, voor de examens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik kan ook niet wachten op de vakantie.
    Ik ga lekker werken maar ook heerlijk genieten van het weer, laat maar komen die zomer.

    BeantwoordenVerwijderen