donderdag 9 juni 2011

it's gonna be a long weekend.

waauw, ik ben gisteren avond samen met mijn vriend naar Najib Amhali geweest in Nijmegen en ik kan echt maar een ding zeggen z'n nieuwe show is echt zo kick!
dus als je nog zin & geld hebt zal ik als ik jullie was snel een kaartje voor ergens volgend jaar kopen want ik heb gezien dat de eerste maanden alles is uitverkocht, zelf had ik ook nog van die last minute kaarten door het theater in nijmegen op te bellen en ze hadden uiteindelijk nog een aantal '' slecht zicht '' plaatsen over nou slecht zicht ? dat waren het zeker niet we hebben gewoon alles goed kunnen zien!
maar goed we waren dus rond .. twaalf uur weer thuis omdat we nog ruim een uur moesten rijden en dan snap je het natuurlijk al ik was dood op dus eerlijk gezegd ben ik vandaag thuis gebleven omdat ik toch maar tot kwart voor twaalf les had.
vandaag ga ik lekker wat dingen voor school doen aangezien ik van het weekend op kamp ga met korfbal heb ik daar voor het weekend geen tijd voor. en vanavond mag ik nog even een uurtje trainen voor de selectie van volgend seizoen, hoe was jullie dag ? xxx

11 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! en wat leuk dat je naar Najib Amhali bent geweest! ik ben ook wel eens naar een show geweest, dat is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb al van meerdere mensen gehoord dat het erg tof was! Mijn dag was niet veel bijzonder, beetje school etc, haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat je er naar toe bent geweest! Lijkt me ook leuk! :) En leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Amy,

    Jij hebt gewonnen met de 2de winactie op www.glorious-ladies.blogspot.com
    Ik wou je mailen maar heb problemen met de mail dus ik stel je even zo op de hoogte.

    Wil je jou gegevens voor volgende week donderdag sturen naar bernadet.gloriousladies@hotmail.com

    Liefs x Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die eerste foto is echt leuk! En echt super gaaf dat je naar Najib Amhali bent geweest!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's!
    Leuke blog ook, ik volg je! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice pictures! Ha I have never tried the jumping pictures but always seeing everyone doing them..

    All the best, Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk dat je bent geweest!
    Lijkt me ook super om een keer te gaan ^^

    BeantwoordenVerwijderen