vrijdag 24 juni 2011

Shopping Trip

ik ben gisteren lekker wezen winkelen met mijn lieve vriendinnetjes in Rotterdam, omdat ik graag iets voor mijn verjaardag nieuw wilde hebben en dat ik gelukt tenminste ik dat denk ik weet alleen nog niet hoe ik het ga combineren dus reacties zijn welkom!ik heb dit jurkje/tuniekje gekocht voor mijn verjaardag maar het wordt dinsdag geloof ik wel iets van 22 graden dus geen flauw idee hoe ik hem ga dragen omdat hij net te kort is voor een jurkje.zoals misschien sommige van jullie weten ben ik helemaal weg van elmo, vraag me niet waarom maar ik vind hem gewoon cute en heb er ook nog eens een pop van haha.een kort shortje ? altijd handig toch voor lekker op vakantie of als hier het weer nog een stuk beter wordt, en trouwens bij de Bershka hebben ze een hele wand vol met korte broekjes in de sale! ik mocht van mezelf €40 in totaal uitgeven nou heb ik tussendoor ook nog wat gegeten maar eigenlijk wilde ik als ik geld over had nog even naar de body shop voor een lekkere douche gel wat er helaas niet meer van gekomen is omdat ik dit kocht!

dus als jullie nog ideeën hebben om dat tuniekje te combineren hoor ik het graag xxx

5 opmerkingen:

  1. leuk! Misschien een idee om onder dat tuniekje een shortje te doen?
    het word van de week erg warm!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingen!
    Een tuniekje kan je leuk op een spijkerlegging dragen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht! Ik vind het jurkje erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg !!


    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom ook gerust is langs mijn blogje, en het zou tof zijn als je dan wat feedback achter laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk aankopen,
    waar in r'dam ging je shoppen ?:)

    xxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen