donderdag 30 juni 2011

Favorieten Juni'11

voor het eerst sinds ik een blog heb laat ik mijn favorieten van de maand juni zien, je ziet dit natuurlijk echt op heel veel blogs maar ik heb de laatste tijd wel een aantal dingen gekocht die ik nooit in een shoplog heb laten zien nu is het deze keer niet echt dramatisch veel alleen de oogschaduw geloof ik dus laten we maar snel beginnen.
The Body Shop - Shower Gel Strawberry
deze showergel vind ik echt heerlijk, ook al ruikt die heel erg zoet maar tijdens het douche is de geur echt een stuk minder dus zo zoet blijft die niet, wat wel jammer is dat de geur na het douche niet blijft hangen nu heb je daar natuurlijk de body lotion voor de wellicht dat het dan wel werkt, deze shower gel is voor €5 bij The Body Shop te koop.

Teeez Nagellak - Smooth 01
het klopt dat ik deze nagellak nog maar een dag in mijn collectie heb maar het is gelijk al mijn favoriet, ik heb hem gisteren avond opgedaan omdat ik een feestje had waar ik allemaal complimentjes kreeg dat mijn nagellak zo anders was in de zon en waar ik hem vandaan had enz, en het is gewoon een super leuk lakje waar zeker nog een review over komt, ik kocht deze nagellak bij de Etos voor €4,50 Gosh Eye Shadow
ja ik ben normaal van het budget make up merkje maar deze mooie oogschaduw vond ik in de kruidvat kortings bakken ik hou van ze, de kleurtjes zijn gewoon perfect voor de zomer! maar je moet wel echt eerst een oogschaduw basis aanbrengen anders blijft het echt niet heel de dag zitten

Catrice - Lashes to kill mascara
deze mascara kockt in tijdens de 50% korting actie bij de kruidvat dus ik heb hem inmiddels al ruim twee maanden denk ik, maar deze mascara geeft tenminste gelijk een goed volume na zo'n twee laagjes en dat heb ik eigenlijk nog nooit bij een andere mascara gehad die ik had.

Claire's - Oogschaduw kwastje
wie had er ooit gedacht dat een kwasten set van de claire's zo goed zou bevallen ? ik had het zelf nooit gedacht maar dit kwasten setje bevalt me echt vooral de kwastjes voor de oogschaduw echt een aanrader dus meiden! xxx

7 opmerkingen:

  1. Oehhh wat een leuke dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, ik ben wat minder te spreken over die lashes to kill maar ik denk al te weten wat het probleem is :p mijn winpers pakt die mascara niet goed haha ach die paar euro dat het heeft gekocht toch..

    Ik ga eens opzoek naar die claire's oogschaduw kwastjes. :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die showergel is zo lekker. Leuke favorieten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dat nagellakje ziet er erg zomers uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb die van Body Shop ook gehad, die is echt lekker! De nagellak lijkt mij ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen