zaterdag 25 juni 2011

Christina Aguilera Parfum

ik hou van parfum, als het aan mij zou liggen zou ik echt al zoveel flesjes hebben maar altijd houd de prijs me nog wel even tegen voor een lekkere en goede parfum betaal je al snel €20 maar toch ben ik altijd wel weer blij als ik een parfum der bij heb, zo heb ik mijn eigen favoriete die helaas niet in Nederland verkrijgbaar is namelijk ‘’ With Love ‘’ van Hilary Duff maar hopelijk neemt mijn oma dit luchtje van de zomer weer mee vanuit Canada.
maar een heerlijk luchtje dat wel in Nederland verkrijg baar is vind ik de parfum van Christina Aguilera, ik kocht dit luchtje vorig jaar al een keertje waarbij ik een body lotion kreeg en een make up tas maar het was maar 15Ml.

het luchtje was al snel genoeg op omdat ik er groot fan van was en al snel elke dag gebruikte, tot een aantal dagen geleden schafte ik een nieuw flesje aan en dit keer 30Ml, ondanks ik nu al wat meer parfums heb zal ik hem niet elke dag gebruiken en hopelijk er dus langer mee doen.
de geur van het luchtje kan ik niet zo 1,2,3 omschrijven maar ik weet wel dat ik het flesje echt schattig en mooi vindt en dat ik het echt bij de parfum vind passen.
ik kocht dit luchtje voor maar liefst €20,99

4 opmerkingen:

  1. Het geurtje van Christina Aguilera is heerlijk!
    Ben er helemaal weg van (:

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie flesje! Ik vind het ook zo jammer dat het geurtje van Hilary Duff niet bestaat in Belgiƫ of Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ruikt zo lekker!
    ik wist niet dat hilary duff een geurtje had?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die is echt heel lekker, mijn tweede flesje is ook al op :( ik ga denk ik snel weer een nieuwe halen, want ik ben echt in love met dat geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen