vrijdag 3 juni 2011

I wouldn't want to be anybody else

gisteren heb ik niet veel bijzonders gedaan, ik ben samen met m'n vriend hier bij mij thuis geweest & hebben s'avonds lekker samen gegeten omdat mijn ouders bij vrienden wat gingen eten en daarna zijn we samen wat gaan drinken in de binnen stad van Rotterdam.
en vandaag met dit heerlijke weer gaan we samen een dagje naar Utrecht, gewoon gezellig winkels kijken en rond lopen en natuurlijk moet ik een bezoekje aan de Starbucks brengen.
natuurlijk zou het dan fijn zijn na een dag lopen dat je morgen zou kunnen uitslapen, maar nee ik moet om kwart over negen al op de korfbal zijn om naar Zeeland te vertrekken om de allerlaatste wedstrijd te spelen met de club waar ik nu speel & de laatste wedstrijd met onze coach aangezien die gaat stoppen gaat nog wat worden morgen.
s'avonds heb ik een BBQ in een park in Rotterdam en daarna gezellig een feestje en zondag wordt denk even heel lang uitrusten, hoe zien jullie dagen eruit ? xxx

11 opmerkingen:

  1. Veeeel plezier in Utrecht! En ik moet morgen ook zo vroeg bij korfbal zijn, om 8.45... Hihi!
    Leuke outfit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, komt waarschijnlijk omdat ik deze post om 8h vanmorgen heb gepost ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey ik volg je volg jij mij ook
    en en leuke artikel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dagen zien er prachtig uit, wat zeilen, wat buiten zijn en morgen op een kamp! Succes met korfbal!
    Liefs, Swaen
    Volg je me terug? (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hemelvaart is dit jaar echt ge-wel-dig gepland. ik had die rust echt even nodig..
    veel plezier in Utrecht!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb lekker rustig aan gedaan vandaag, gewoon lekker geshopt enzo, hihi. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cute outfit, like it!
    Love, Lieke

    http://lavietresjolie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog heb je ! Ben je gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke outfit! Staat je goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He dat rokje heb ik ook,
    wat stom dat ik 'm nooit draag eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen