woensdag 1 juni 2011

H&M Nailpolish

enige tijd geleden kocht ik mijn allereerste H&M nagellakje ik was al een tijdje op zoek naar een soort van goud kleurtje maar die ik eigenlijk wilde van catrice was iedere keer uitverkocht waar ik van baalde maar nu kwam ik dit kleurtje bij de H&M tegen voor €2,95 heb je 11ml eerst wilde ik mezelf tegen houden om hem te kopen omdat ik al genoeg heb maar ik kon het weer niet weerstaan om hem toch niet te kopen.ik vind het persoonlijk zelf een mooi kleurtje, maar het lakje is niet zoals alle andere lakjes die ik gewent ben ik vind dat het nogal een dik lakje is en dus gelijk heel dik op je nagels komt waarvoor het juist weer lelijk wordt dus als je je nagels wil gaan lakken moet je met dit lakje er echt de tijd voor nemen ik klink er nu wel erg negatief over maar dat ben ik niet, ik vind het alleen jammer dat het een dik lakje is maar voor de rest vind ik het echt een super leuk kleurtje.
nog een nadeel, je krijgt hem der moeilijk af xxx
ps. morgen komt de uitslag van de give away online

7 opmerkingen: