dinsdag 14 juni 2011

I need a moment, just one moment with you alone

het blijft toch altijd heerlijk als je thuis komt na een vakantie of wat dan ook, weer lekker in je eigen bedje te kunnen slapen en douche onder de douch van thuis!
zo als jullie misschien wel gemerkt hadden was ik dit weekend niet erg aanwezig dat klopt omdat ik een weekendje op kamp was met de korfbal echt super gezellig, veel leuke dingen gedaan zoals een dropping s'nachts waar we maar liefst 6 uur over hebben gedaan en natuurlijk een spooktocht s'nachts in het bos ook al was ik doods bang toch vond ik het echt super leuk en natuurlijk heel erg weinig slaap en dat heb ik geweten ook toen vanmorgen m'n wekker om kwart voor zeven ging maar al met al heb ik echt een super leuk lang weekend gehad.
en heb ik weer super veel ideeën om over te bloggen, maar eerst nog maar eventjes bijkomen van een slaaploos weekend en het ergste is dat ik vanavond nog moet trainen voor de selectie maar we horen wel in welk team we komen, hoe was jullie weekend ? xxx

6 opmerkingen:

  1. je eigen bed slaapt na een vakantie het lekkerst hahaha,

    ik was naar me vriendje en een verjaardag :)
    dus ook wel leuk!
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. topweekend gehad, ondanks dat ik moest werken!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook bijna op kamp met korfbal, echt leuk :) Succes met uitrusten en heeeeel veel succes vanavond, ben benieuwd in welk team je komt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug, zo'n kamp is altijd leuk. Maar inderdaad, there is no place like home :)
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ga volgende week ook op kamp, of dan die week, met volleybal. Heel veel zin in! Succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kamp is altijd leuk! Mijn weekend was wel oke. Mooi horloge is dat!

    BeantwoordenVerwijderen