dinsdag 7 juni 2011

my heart don't agree with what you're telling me

altijd heerlijk een paar daagjes vrij, heel veel bijzonders heb ik niet gedaan donderdag gewoon heerlijk thuis gezeten en vrijdag ben ik samen met m’n vriend naar utrecht geweest en s’avonds zijn we even naar Scheveningen geweest om een stukje over het strand te lopen, helaas moest ik zaterdag om kwart over acht weer op om in Goes een wedstrijd te spelen en wat was het warm zeg en dan denk je lekker fijn naar huis te gaan maar nee hoor staan we daar in Goes met auto pech het duurde serieus een uur totdat de wegenwacht kwam al met al waren we daarna al vrij snel weer thuis en s’avonds had ik een BBQ in een park in Rotterdam. Zondags heb ik niet veel bijzonders gedaan en gisteren mocht ik weer naar school waar ik er achter kwam dat ik tegenwoordig echt niet meer zonder bril achter een computer kan zitten, maar maar maar morgen ga ik naar Najib Amhali in Nijmegen dat was nog een kerst cadeautje voor m’n vriend voor kerst, hoe was jullie weekend ? xxx

10 opmerkingen:

  1. die 2e foto is mooi! Is dat in Utrecht?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw leuk! ik heb niet zo veel gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig de lekker uit! bedankt voor het volgen! ik volg je terug :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaan!

    ik volg je trouwens!

    Doe je al mee aan mijn giveaway? je kunt een beautypakket twv 25 euro winnen! http://xsusanne.blogspot.com/2011/06/beautypakket-twv-25-euro.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very nice blog!
    Shall we follow each other (via google friends)? Would mean a lot to me :) . Let me know

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er gezellig uit.
    en wat vervelend dat je autopech had.
    je hebt een leuke blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een paar daagjes vrij is idd heeeerlijk! tweede foto is leuk!x

    ps giveaway op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen