donderdag 23 juni 2011

i love you like a love song baby

wat is het toch saai om voor school alsnog een aantal opdrachten te maken, ik heb eigenlijk zo goed als vakantie maar omdat ik sommige opdrachten niet had gemaakt moet ik dat nu nog doen helaas en nog eens een stage zoeken waar ik echt geen persoon voor ben ik haat gesprekken voeren met mensen die ik voor de eerste keer zie en mezelf moeten bewijzen, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik morgen echt naar een stage ga zoeken omdat het toch echt nog moet gebeuren, verder ben ik een dinsdag jarig en wil ik graag nog iets nieuws voor mijn verjaardag om te dragen dus ik hoop dat ik deze week nog even naar de stad kan om een nieuwe outfit te shoppen en aangezien de Sale begonnen is moet dat wel lukken toch ? hoe zien jullie dagen eruit ? xxx

7 opmerkingen:

  1. Ik ben geslaagd dit jaar, dus heb lekker vrij tot september! Ik doe eigenlijk de hele dag dus niks, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb precies hetzelfde, moet nog een aantal dingen inleveren. Officieel heb ik geen les meer. dus al een soort of vakantie! Ik heb een ontzetend tof weekend in het vooruitzicht; ga namelijk naar Slamfm beachbreak!:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ketting. Shopse alvast. Hopelijk vind je een leuke outfit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ketting! Nog een paar dagen en ik heb vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke ketting en nagellak :) Mijn dagen bestaan voornamelijk uit werken, stappen en shoppen dus mijn vakantie is nog niet zo heel spannend helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ketting en nagellak! Ik geniet vooral van mijn vakantie met vrienden en werk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spijtig van die opdrachtjes, maar het leuke is dat je bijna jarig bent :D
    Even doorbijten en je hebt vakantie ^-^
    xx

    BeantwoordenVerwijderen