woensdag 8 juni 2011

Nivea Visage; Reinigingspads.

ik kocht een tijdje geleden deze reinigingpads bij de DA voor maar €2,- inplaats van €5,49 echt een goedkoop koopje dus, waar ik wel blij mee ben, normaal gebruik ik ook altijd wel een reinigings middel van nivea maar dan gewoon uit een flesje.
Het handige aan deze pads is dat het reinigings middel er al in verwerkt is.
toen ik ze in de bakken zag leggen dacht ik eerst dat ze natuurlijk al vaak genoeg open gemaakt waren maar dom van me, als er geen bescherming over heen zou zitten zouden ze natuurlijk uitdrogen, hoe blond kan je zijn haha maar goed.
wat me later pas opviel is dat het eigenlijk voor een normale of gemengde huid bedoeld is en ik eigenlijk wel een gevoelige huid heb dus ben benieuwd of het wat is waar ik nu ook tegen zou kunnen.
er zitten maar liefst 24 pads in een verpakking en dat voor maar 2 euro eigenlijk normaal wel bijna 6 euro wat ik persoonlijk zelf wel een beetje prijzig vind.
Dus als je geluk hebt is het bij een DA bij jou in de buurt ook wel een meevallertje en zijn ze ook maar €2,- xxx

2 opmerkingen: