woensdag 28 september 2011

Sephora Express Nail Polish Remover


Ook ik mag mijn troste eigenaar noemen van de makkelijkst nailpolish remover ever en ik kan je vertellen ik ben er super blij mee. Ik heb het namelijk over de Sephora Express Nail Polish Remover. Waarschijnlijk is deze al meer blogs voorbij gekomen, maar sinds een tijdje heb ik hem ook in mijn bezit en ik zou echt meer zonder kunnen. Het is wel iets duurder dan een normale remover, namelijk rond de €8 maar ik heb het er wel voor over.Zoals je kunt zien is het gewoon een flesje met een sponsje erin. Hier zit een klein gaatje in waar je je vinger in kan doen en als je dan je vinger rond draait, wat niet eens heel lang hoeft, is zo heel je nagel weer schoon. Echt alle nagellak is er vanaf. Met normale nagellak remover moet ik er vaak nog met een schoon watje overheen, maar hier hoeft dus echt niet meer.Dit flesje is te koop voor ongeveer €8 bij de Sephora en volgens mij ook in de webshop van de Sephora. Dus heb jij wat meer over voor een goede nagellak remover, dan zou ik deze zeker weten aanschaffen want hij is het echt waard.

Liefs, Amy

4 opmerkingen: