donderdag 8 september 2011

2 YEARS TOGETHER

ja vandaag is het alweer twee jaar geleden dat ik gevraagd werd om zijn vriendinnetje te zijn en nu twee jaar later ben ik dat nog steeds en ben nog steeds zo verliefd als dat ik was toen de vraag werd gesteld als ik het zo bedenk lijkt de tijd wel echt heel erg langzaam te gaan op het gebied van het ‘’zolang’’ samen zijn want voor mijn gevoel is het eerlijk gezegd al veel langer maar ik moet het toegeven het is mijn eerste vriendje en ik had altijd in gedachte toen vriendinnen een vriendje hadden zei ik altijd ‘volgens mij hou ik het nog geen maand vol bij mijn eerste vriendje’ en nu twee jaar later heb ik nog steeds dat eerste zelfde vriendje en daar ben ik echt super blij mee, zo gek dat ik dit nu ook met een big smile op mijn gezicht schrijf.

over onze relatie hebben jullie pas al wat dingetjes gezien in The Boyfriend Tag de vragen die hij beantwoord had hoe we elkaar hebben leren kennen enzovoort en over de leuke dingetjes die we vaak samen doen heb ik al vaak genoeg over geschreven en waar ik ook altijd met veel plezier naar terug kijk en echt rotte tijden hebben we niet samen gehad, ja we hebben onze ruzies ook al kan je het geen ruzies noemen meer meningsverschillen of elkaar niet begrijpen wat voor genoeg door mij komt als ik het eerlijk moet toegeven maar die dingen zijn meestal dezelfde dag weer opgelost waar ik ook maar blij genoeg om ben want ik kan me echt rot voelen om die dingen.
maar het leukste om nog steeds naar terug te kijken vind ik toch wel onze vakanties samen of met familie der bij zo was het vorig jaar met de herfstvakantie de eerste keer dat we samen in de vakantie weg gingen een weekje naar Oldebroek met mijn familie naar een Landal park en later in februari ging hij voor het eerst mee op wintersport wat ik al doe sinds ik in de kinderwagen lag maar voor hem was het de eerste keer ooit dat die op ski’s stond en ik kan echt niet wachten tot we weer gaan, zo gingen we verder nog in Mei een klein weekje naar Parijs dat hadden we met kerst van zijn ouders gehad wat ik echt super super leuk vond ik zou zo graag nog een keertje terug willen en natuurlijk onze eerste echte vakantie samen naar Frankrijk de eerste vakantie voor mij ook zonder mijn ouders maar ik zou het zo nog een keer doen, kortom ik ben echt super blij met de lieve vriend die ik heb & weet zeker dat ik echt niemand meer anders wil
ik heb nog een filmpje met foto’s van ons door de twee jaar heen dat we samen zijn.


hebben jullie ook een vriend & hoelang zijn jullie al samen
Liefs, Amy

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Volhouden maar :D! Ik heb geen vriend ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn! Ik heb een heel lief vriendje die momenteel op terschelling woont, en dan zit ik hier in Zweden. 26 september zijn we 2 jaar samen, best gek dat ik het niet met hem kan vieren! maar ik ga hem een cadeautje sturen :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat! Ik ben twee jaar en 4 maand samen met m'n vriendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah wat ontzettend leuk voor jullie! Gefeliciteerd meid <3

    BeantwoordenVerwijderen