donderdag 22 september 2011

Personal Update #1

Het leek mij leuk om jullie eens een personal update te geven waarin ik wat meer over mezelf vertel. Want wanneer doe ik dat nou? Eigenlijk helemaal nooit. Daarom laat ik jullie vandaag wat dingetjes weten die ik op het moment doe en vertel ik wat ik doe als ik niet aan het bloggen ben. Jammer genoeg is dit de laatste tijd een stuk minder, omdat ik er gewoon haast geen tijd voor heb.

Als ik niet thuis achter mijn computer te vinden ben, ben ik waarschijnlijk op school. Ik studeer namelijk nog steeds grafisch vormgeven aan het Da Vinci College in Dordrecht. Iets waar ik vorig jaar mee begonnen ben en nu helaas het eerste jaar nog een keer over moet doen. Gelukkig mag ik misschien na de kerstvakantie alsnog naar het 2e jaar, wat ik maar al te graag wil natuurlijk. Mijn schooldagen zijn erg lang, van maandag tot en met donderdag bijna elke dag van half negen tot vijf. Op vrijdag heb ik dan weer een dagje vrij wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind!En als het niet om school draait, dan draait het bij mij om sport. Ik korfbal al sinds ik een jaar of 7 was en doe dit nog steeds met veel plezier. Ik train elke dinsdag en donderdag van kwart over zeven tot kwart voor negen, maar dit wil ook wel eens uitlopen tot negen uur. Dan heb je het nog niet gehad, want op zaterdag staat er ook nog een wedstrijd voor de deur waar ik meestal ook heel de dag mee bezig ben. Of we nu uit of thuis spelen, ik blijf vaak genoeg nog kijken bij andere wedstrijden. Sinds begin augustus zijn we weer begonnen met trainen en na een lange voorbereiding van bijna een maand speel ik nu in de A2. Hier ben ik zelf super blij mee, want ik heb al in de maand augustus een blessure opgelopen en had daardoor wel eens in een lager team geplaats kunnen worden. Dit is nu gelukkig niet het geval.
Alsof dit nog allemaal niet genoeg is, heb ik ook nog vriendinnen & een heel lief vriendje waar ik af toe wel eens bij wil zijn en ben ik nu ook sinds twee weken bezig met mijn rijbewijs. Mijn vriend zie ik meestal in het weekend en een avondje door de weeks. Mijn vriendinnen heb ik het meest op de korfbal dus die zie ik sowieso met trainingen en wedstrijden, maar als het kan ook nog wel eens op vrijdag wat ook altijd gezellig is.

Dit zijn dus de dingen die ik nu in het dagelijks leven doe, maar ik denk dat de meeste van jullie dit eigenlijk al wel zo’n beetje wisten.
Liefs, Amy

6 opmerkingen: