donderdag 15 september 2011

Bershka Online Shop || Wishlist

Zoals jullie misschien al weten heeft de Bershka sinds kort een online webshop en dat is natuurlijk super handig want ik ben een groot fan van de Bershka. Zo heb ik nu rond de 10 kledingstukken gekocht bij de Bershka in mijn kast liggen. Jammer genoeg voor jullie heeft de Bershka niet zo heel veel winkels in Nederland, maar ik heb het geluk dat ik in de buurt van Rotterdam woon want daar zit er dus één. Natuurlijk heb ik wel gelijk even rondgekeken in de webshop en er zijn zeker een aantal dingetjes die ik wil hebben. Deze laat ik vandaag aan jullie zien.


Zoals jullie zien zijn het heel wat spulletjes, maar ik heb ze nu tenminste echt nodig. Hopelijk kan ik dus snel een keer bestellen. Wat vinden jullie van de online webshop van Bershka & hebben jullie al een aantal favorieten?
Liefs, Amy

5 opmerkingen:

  1. oh nog nooit op gekeken! Erg leuke wishlist, vind dat gele kleurtje zo leuk!:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er vooral van gehoord maar ben er nog nooit binnen geweest. Dat gele is inderdaad een hele mooie kleur!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist dat nog niet, ik ga zo wel even kijken.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ikvind het echt een supermooie webshop. Leuke lijst ook :)

    BeantwoordenVerwijderen