vrijdag 9 september 2011

I AM GOING TO PARIS!

het is echt waar en ik kan echt niet wachten, gisterenavond kwam mijn vriend nog even langs nadat ik een uur lang had getraind in de regen of dat het weer niet regende dus toen ik thuis was kwam mijn vriend nog even langs omdat we gisteren twee jaar samen waren zoals jullie gisteren al konden lezen en daarin vertelde ik ook dat we pas in de meivakantie naar Parijs waren geweest en hij wist hoe graag ik daar nog een keer naar toe wilde omdat ik gewoon helemaal weg ben van die stad, de zweer die er hangt, de Eiffeltoren, al de andere gebouwen waar alle toeristen heen gaan en natuurlijk de overheerlijke Crêpes waar ik sinds de mei vakantie een verslaving aan heb, maar waar het dus om draait gisteren kreeg ik een envelop met daarin een aantal foto's tenminste van een liefdesmuur in Parijs wist ik veel dat er zo'n muur in Parijs is daarna volgde al snel foto's van de omgeving om die muur heen dus het kreeg steeds meer de uitstraling van Parijs een vermoede had ik wel maar durfde het toch niet stiekem te hopen maar het is toch echt waar want in de herfstvakantie ga ik een paar dagen samen met mijn vriend naar Parijs.
ik kan dus echt niet wachten tot we weer gaan, en ik hoor hem woensdag avond nog zeggen '' je verwacht nu echt iets heel groots maar zo groot is het niet '' nou ik vind het echt wel redelijk groot wat ik heb gekregen, terwijl ik 's morgens nog op school grapjes maakte dat hij me ten huwelijk zou gaan vragen we hebben echt de gekste dingen bedacht maar Parijs had ik echt nooit verwacht en ook omdat we er nog geen eens een half jaar geleden ook al geweest zijn!

Liefs, Amy

5 opmerkingen: