vrijdag 2 september 2011

Favorieten Augustus

de maand september is weer aangebroken tijd om aan jullie vandaag mijn favorieten van augustus weer te laten zien, weer zit er niet veel make up zitten omdat ik nog steeds met uitslag op mijn gezicht zit helaas.
alles waar ik vroeger geen last van had, wat mijn broertjes alle twee wel van mijn hebben geërfd komt nu ineens mijn kant op zo ben ik twee jaar geleden getest op dingen waar ik allergisch voor ben ik zit nu best wel vaak onder de eczeem maar op het moment heb ik ook heel erg last van een kapote hoofdhuid en deze shampoo kost maar liefst €14 maar het ziet er tenminste nu niet meer naar uit dat mensen denken dat ik hoofdluis heb omdat ik liefst heel de dag op mijn hoofd loop te krabben dus het kost wel wat geld maar deze shampoo helpt wel!deze vaseline is & blijft voor mij de beste, mijn lippen werken niet echt mee de laatste tijd en blijven maar schraal maar als ik deze vaseline gebruik zijn ze zo de volgende dag weer helemaal zacht helaas stop ik dan met gebruiken van de vaseline en de volgende dag zijn ze weer helemaal schraal.
deze bronzing powder van essence mag dan wel heel donker zijn ondanks die speciaal voor meiden is bedoeld met blond haar maar hij is alsnog heel erg bruin als je hem aanbrengt waardoor mijn gezicht er echt heel erg nep gaat uit zien, dus breng ik deze brozing powder echt maar heel erg dun aan maar hij is zeker wel een favoriet van deze maand.hoe zou een nagellakje nou aan mijn favorieten kunnen ontbreken, niet natuurlijk daarom heb ik voor jullie een nagellakje uitgezocht die ik deze maand pas echt ontdenkt heb ondanks ik hem al een aardig tijdje in mijn stash had zitten namelijk, 69 Movin’ On van essence dit is best wel een heel nude kleurtje maar toch heel erg mooi.
Nail art ik begin het voor mezelf steeds meer te oefenen, zo ben ik laatst ook een aantal keer aan de slag gegaan met deze tool van essence en ik moet toegeven je kan er echt super leuke dingetjes mee doen, zouden jullie hier mischien een keer een ‘’ nail look ‘’ van willen zien ?
Heb jij nog favorieten van de maand augustus?

Liefs, Amy

5 opmerkingen: