maandag 12 september 2011

The Body Shop Producten


Vandaag laat ik jullie mijn producten van The Body Shop zien. Het is nou niet dat ik er echt heel veel heb, er zijn er zelf al een aantal leeg en op dit moment mag ik ze nog geen eens gebruiken van de dokter. Ik heb namelijk nogal last van uitslag waarvoor ik allerlei andere producten van de dokter heb gehad. Alles van The Body Shop heb ik dus helaas achter in de kast gezet, maar het leek me alsnog leuk om ze te laten zien.

De showergels van The Body Shop ruiken altijd zo lekker, maar jammer genoeg bij mij alleen als ik me er mee was. Zodra ik onder de douche vandaan stap is de geur weer weg. Ik heb hiervoor ook al de geuren aardbei & mango gehad, maar mango blijft gewoon het lekkerst.
White Musk Blush
is denk ik wel de lekkerste body lotion die ik ooit heb gehad. Gewoon omdat die mijn huid heel erg zacht maakt & de geur is gewoon te lekker, vind ik persoonlijk. Hij staat al een aantal maanden op mijn bureau en ook al maak ik gewoon mijn huiswerk, ik wil gewoon even aan de body lotion ruiken.

De lippenbalsem is het enige product dat ik op dit moment nog wel gebruik omdat een lippenbalsem natuurlijk geen kwaad kan. Ik kocht de lippenbalsem eigenlijk meer voor de geur (hij ruikt heerlijk naar watermeloen), maar ook geeft hij mijn lippen een mooie glans & houdt ze heerlijk zacht.

Als laatste heb ik nog de Deo Dry waar ik echt super blij mee ben. Ik kan niet zo goed tegen deodorant uit een normale spuitfles want ook daar krijg ik nog al erge uitslag van, maar een deo zoals de Deo Dry is voor mij de perfecte uitkomst & hij ruikt ook nog eens superlekker.

Wat voor producten hebben jullie van The Body Shop?

Liefs, Amy

7 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! The Body Shop is altijd fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de producten van TBS zo fijn...ook altijd zo leuk verpakt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die showergel heb ik ook. Echt heerlijk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze lijken me allemaal zo lekker ruiken! ik heb geen 1 product, haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd ook heel erg van de producten van de Body Shop. Ik vind het wel jammer dat je de douchegel alleen onder de douche ruikt, vervliegt snel vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw leuk, ik kom eigenlijk niet zovaak bij de Body shop, zit niet zo in de buurt ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op The Body Shop!
    Die deo heb ik ook, vind hem erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen