vrijdag 16 september 2011

No More Shopping Update #1

Het leek mij leuk om eens een update te geven over mijn weekjes dat ik niks gekocht heb. De laatste dag dat ik iets van kleding of make-up kocht was 19 Augustus en ik moet je eerlijk toegeven ik merk er helemaal niks van. Al helemaal niet nu ik weer op school zit. Ik maak schooldagen van half negen tot vijf uur en tegen de tijd dat ik thuis kom zijn de winkels inmiddels al dicht. Ik heb ook niet meer zo’n gevoel van ‘dat moet ik hebben’ als ik in een winkel loop. Met nagellak denk ik nu vaak ‘dit kleurtje had ik al, waarom moet ik het dan nu weer hebben?’ en daardoor laat ik het al heel snel staan.


Een nadeel is wel dat make-up spullen opraken, maar ik kwam er ook weer achter dat ik ooit oude spulletjes onder in mijn make-up tas had gegooid en die gebruik ik nu gewoon weer. Waarom zou je die oude spullen niet gewoon opmaken? Zo komt ook het prijzencircus van de V&D er weer aan en dus ook de 3 voor €10 actie van de Sephora. Aangezien mijn Sephora foundation aan het opraken is zou ik hem heel erg graag opnieuw willen hebben, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik tot 17 oktober niks mag kopen dus ik twijfel nu wel heel erg. Wat zouden jullie doen? En zo ga ik vandaag ook winkelen met Kim dus heel misschien dat het fout kan gaan, maar ik ga mezelf proberen in te houden. Mijn geld kan ik misschien beter bewaren voor als ik naar Parijs ga in de herfstvakantie!


Nu zou je denken dat het geld op mijn bankrekening allemaal is blijven staan maar op de een of andere manier is die ook gewoon leeg. Ik koop nu veel sneller een broodje als ik ergens ben ofzo en dat moet ik eigenlijk ook niet doen want zo vliegt mijn geld er alsnog uit. Ik moet binnenkort ook nog eens een cadeautje voor mijn moeder en broertje kopen omdat ze bijna jarig zijn. Maar al met al ben ik trots op mezelf dat ik in die 4 weken totaal geen kleding of make-up heb gekocht
Liefs, Amy

7 opmerkingen:

  1. Wow, ja dat is echt knap. Ik doe het je niet na!
    Volg je me terug?, x http://agirlinafashionworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet het echt vol houden meid. Die foundation kan nog wel even wachten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zeg dat je dat doet! Heb je geen andere foundation die je kunt gebruiken? Dan zou ik eerst die opmaken. Heel veel succes nog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, echt knap, ik hou dat echt niet vol! ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gewoon die foundation kopen. 3 voor 10 bij de Sephora gebeurt niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het je lievelings foundation is voor goedkoper, dan zou ik dat zeker wel doen ;)! Trouwens.. ben je anders gaan schrijven? Want dit leest fijner dan eerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik zou zeggen beloon je zelf een keertje en daarna weer door. (:
    Knap hoor van je Amy! Tfoe ik vind 1 maand al moeilijk ;p

    BeantwoordenVerwijderen