woensdag 14 september 2011

TIP || Hema Ov-Chipkaart Mapje

Na een dagje school de bus uitstappen, mijn ov-chipkaart in mijn jaszak stoppen en denken ‘ik haal hem er straks wel uit’. Vervolgens sta ik de volgende morgen bij de bus zonder ov-chipkaart. Ja inderdaad, dat overkwam mijn vorige week een keertje. Hierdoor moest ik terug naar huis en miste ik ook nog eens mijn bus. Natuurlijk wilde ik niet dat dit me nog een keer zou overkomen. Het liefst heb ik dan ook mijn ov-chipkaart gewoon in mijn portemonnee, maar door de hoeveelheid andere spullen die er al in zitten lukt dit niet. Daarom wilde ik een apart mapje voor mijn ov-chipkaart en mijn schoolpasje.Vorige week ben ik even bij de Hema gaan kijken of ze iets hadden wat ik in gedachte had. Ik weet, ik heb mezelf een shopverbod gegeven, maar dit soort dingetjes wil ik eigenlijk gewoon graag hebben. Voor de prijs van maar liefst € 4,95 heb ik dit handige mapje, speciaal voor mijn ov-chipkaart en schoolpasje, gekocht.Hopelijk vergeet ik nu mijn ov-chipkaart nooit meer en heb ik geleerd van de fout dat ik te lui was om mijn ov niet terug in mijn portemonnee te doen. Als jij nu ook zo’n handig mapje wil, ga dan snel naar de Hema om te kijken of ze nog meer van deze leuke mapjes hebben.

Liefs, Amy

10 opmerkingen:

  1. super leuk!
    ik ga er ook snel een halen want mijn ov heb ik net besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is heel erg handig en heeft een leuke print. bedankt voor de tip.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke print heeft dat mapje. Lijkt me ook erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat handig! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond, haha! Hij ziet er ook erg leuk uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik dit las dacht ik: je had toch een shopverbod? En toen las ik dat, hahaha :P. Maar hij is leuk! Ik ben hem ook wel eens vergeten :|.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk hoesje, al zal ik die ook wel kwijt raken in mijn tas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heeft mijn moeder haha Wel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen