zondag 2 oktober 2011

Tag; Aftellen

Deze tag kwam ik een tijdje geleden tegen op een blog en vond hem eigenlijk best wel leuk. Ik heb hem daarom ook ingevuld, maar bij sommige dingen wist ik echt niet wat ik moest opschrijven. Uiteindelijk is het me toch een beetje gelukt dus ik hoop dat jullie het leuk vinden & zo wat meer over mij te weten komen.

10 dingen over mij:
Amy – 18 – Nederlands – Blond – MBO – Verlegen – Dyslexie – Nagellak verslaaft – Een Elmo knuffel – Hekel aan onweer

9 dingen die ik leuk vind:
Vriendinnen – Vriendje – Korfballen – Bloggen – Winkelen – Nagels lakken – Vakantie– Muziek – Fotografie
Wintersport 2011

8 dingen die ik niet leuk vind:
School – Dingen in de regen – Geen geld hebben – Vroeg opstaan – Mensen die geen antwoord geven – Naar de tandarts gaan - Huiswerk

7 plekken waar ik graag ben:
Bij vriendinnen – Vriendje – Thuis – Winkels – Korfbal – Eigen kamer – Bij familie

6 manieren om mijn hart te winnen:
Humor hebben, Kunnen lachen, Aardig zijn, Niet te saai zijn, Gezellige dingen kunnen doen, Respect hebben.Zomer 2010, Toen ik nog lang haar had.

5 plekken waar ik nog heen wil:
London – New York – Antwerpen – Los Angeles – Barcelona

4 dingen waar ik niet zonder kan:
Vriendinnen&Vriendje – Familie – Nagellak - Kleding

3 van mijn lievelingsliedjes:
Yellowcard - Sing For Me
Adele - Set Fire To The Rain
Rachel Louise - Did You Forget

2 wensen:
Gelukkig worden – Reizen

1 laatste woord:
Happines

Liefs, Amy

2 opmerkingen: