maandag 26 september 2011

Sephora 3 voor 10 || Shoplog

Ondanks mijn shopverbod heb ik me toch voor maar liefst €85,50 laten gaan bij de V&D tijdens de 3 voor 10 actie van Sephora. Natuurlijk heb ik dit bedrag hier niet voor neergelegd (ik lijk wel gek), in totaal heeft het mij 20 euro gekost. Eigenlijk had ik alleen de foundation, maar ik wilde ook graag een aantal andere dingen uitproberen en vandaag laat ik jullie deze aankoopjes zien.
Als eerste de foundation van de Sephora. Ik kocht deze 7 maanden geleden voor het eerst ook tijdens het prijzencircus, maar die is nu dus op. Graag wilde ik hem opnieuw, maar helaas hadden ze hem de eerste keer niet in mijn kleur en nam hem in een andere kleur mee, namelijk D20. Deze heeft nogal een geel kleurtje, maar zag er wel goed uit op mijn huid. Toen ik later op de dag nog een keer ging stond mijn kleurtje er wel tussen namelijk R20. Natuurlijk heb ik die ook meegenomen, omdat ik van deze zeker weet dat het de goede kleur is. Ik denk dat ik de andere foundation in mijn korfbal tas ga doen. Buiten de actie om kost de foundation normaal €15,90 per stuk.Vorig jaar hoorde ik dat de Smoothing Primer erg gewild was en nu zag ik er nog bakken van staan. Ik heb er toch een meegenomen, omdat ik er veel goede dingen over gehoord heb en nu wel echt eens zelf wil proberen of je make-up echt beter blijft zitten. Dit product kost normaal €12,10 wat ik er echt niet voor zou betalen.Nadat ik mijn poeder van NYC totaal had opgemaakt was mijn Catrice poeder aan de beurt. Deze is nu ook bijna leeg, dus heb alvast een nieuwe ingeslagen. Alleen al door de geur hou ik er al van, hij ruikt zo lekker! Vraag me niet hoe dat komt, maar ook hoe die eruit ziet, ik vind het gewoon zonde om hem te gaan gebruiken. Ik denk dat ik al snel genoeg spijt ga krijgen dat ik er maar 1 heb gekocht. Normaal kost deze poeder maar liefst €12,90Na ik mijn eerste blush een tijdje geleden kocht bij de Etos heb ik nu mijn tweede gekocht. Hij is echt heel mooi en de kleuren, die passen perfect bij elkaar. Hopelijk is die niet te donker voor mijn huid. Ook dit product vind ik zonde om te gaan gebruiken, omdat die er simpel weg gewoon te mooi uitziet. Deze blush kost normaal €13,50.Als laatst heb ik nog een nieuwe mascara gekocht. Je weet maar nooit, die dingen kunnen ineens op zijn en dit is ook het enige product wat ik al geprobeerd had en echt super goed werkt. Er stond ook op de verpakking dat het een 3D effect mascara is en ik kan je vertellen zo ziet het er wel naar uit. Ik ben er dus super blij mee. Normaal kost deze mascara maar liefst €15,20.

Dit waren alle dingen die ik gekocht heb en ben er echt super blij mee. Nu alleen nog de stap zetten om ze te gaan gebruiken haha. Als ik jullie was zou ik nog snel even langs de Sephora rennen, als die in de buurt zit natuurlijk, want deze actie is echt je geld waard.
Liefs, Amy

8 opmerkingen:

  1. woow, dat scheelt echt veel geld!
    alleen zit er geen v&d dichtbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik heb een L'oreal Paris Lash Architect 3D mascara bij de 2 voor 10 euro van L'oreal Paris. Die is ook echt súpergoed.
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow super leuk en goedkoop!
    Weet jij toevallig tot hoelang deze actie geldig is?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen, het is ook een goede actie. Ik ben benieuwd naar de foundations. Zou je er een review over willen schrijven?
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige producten allemaal! Die poeder en de foundation lijken mij echt heel fijn. Je hebt echt veel geld bespaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb even staan kijken bij de foundations, want die wilde ik graag proberen, maar het was aardig druk en de 20 series vond ik er al wat donker uit zien. Ik had (zoals ik gepland had) gewoon een dag eerder moeten uittesten wat mijn kleur was. 10 series heb ik helaas niet zien liggen.

    De andere aankopen zijn natuurlijk ook erg leuk. De primer heb ik al in mijn bezit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik moet ook snel eens heen! De foundation is dus fijn zo te horen?:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, lekker veel geld bespaard. Leuke aanwinsten.

    BeantwoordenVerwijderen