dinsdag 6 september 2011

Favorieten Parfum At The Moment

Parfum is iets waar ik ook helemaal gek op ben zoals ik waarschijnlijk al eens verteld heb maar op het moment gebruik ik er eigenlijk maar drie waarom? vraag het me niet gewoon omdat ik die waarschijnlijk om het moment het lekkerste vind ruiken en de andere geurtjes wat meer voor het najaar vind, dus vandaag laat ik jullie mijn 3 favorieten parfums van het moment zien.dit parfum heb ik eerlijk gezegd nog niet zo heel erg lang maar ik ben er helemaal weg van, toen ik nog wat jonger was en voor het eerst in the body shop kwam hadden ze deze parfum al en toen was ik er al gelijk weg van en nu een aantal jaartjes later heb ik hem eindelijk, waarom ik zo lang heb gewacht ? omdat wij hier geen body shop hebben in het dorp alleen maar in Rotterdam & Dordrecht en ik dus sneller een parfum hier gewoon in de buurt kocht.
deze heb ik al een aardig tijdje toen ik hem kocht betaalde ik er maar liefst €8 voor en ik kreeg een flesje van 40 ML voor echt een koopje dus voor een Puma parfum die sowieso niet heel erg prijzig zijn maar door de zoete geur ben ik er echt helemaal verliefd op geworden en draag hem nu het liefst elke dag, zo kreeg ik afgelopen zaterdag nog een aantal complimentjes tijdens het bowlen in Haarlem dat ik wel een lekker luchtje op had eerlijk gezegd voelde ik me toen helemaal niet fris omdat ik daarvoor in de warme zon een wedstrijd had gespeeld daarna een speed douch had genomen en om 6 uur in Haarlem moest zijn vanuit Delft en daarom zowat het hele flesje had leeg gespoten.ik denk haast wel dat iedereen de parfums van Christina Aguilera kent zo is dit al het tweede flesje dat ik van dit parfum heb en die tenminste niet al te zoet is als ik hem in de vroege morgen opspuit en niet heel erg gek wordt aangekeken als ik de bus in stap, en dit flesje vind ik er ook echt super schattig uit zien en dat strikje nog om het dopje ook super cute.

Hebben jullie een van deze parfums?
Liefs, Amy

8 opmerkingen:

  1. Dat parfum van Christina Aguilera heeft echt een erg mooi flesje! :)
    Ik ben wel benieuwd hoe dat geurtje van The Body Shop ruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de parfum van The Body Shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Puma en Christina Aguilera heb ik zelf ook
    ze ruiken echt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van the body shop is echt heerlijk.
    Liefs,x xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van Christina Aguilera vind ik ook echt erg lekker ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb (nog steeds) de parfum van Christina. Vind deze echt lekker ruiken. De andere lijken me ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die van Christina Aguilera is echt heerlijk, heb hem ook en hij behoort ook tot mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen