maandag 21 mei 2012

Rimmel London | 313 Cocktail Pasion

Met het heerlijke weer van het afgelopen weekend, willen we natuurlijk ook weer leuke kleurtjes op onze nagels. Natuurlijk wil ik dat zelf ook en kocht ik laatst een nieuw lakje van Rimmel. Helaas was het weer toen nog slecht, maar gisteren heb ik het lakje op mijn nagels aangebracht en vandaag zien jullie het resultaat.

De verpakking van de lakjes van Rimmel London vind ik altijd leuk, gewoon vrij simpel zoals een verpakking van nagellak eruit moet zien. En van de Rimmel London Pro lakjes zijn de kwastjes altijd lekker groot. Makkelijk lakken dus met zo'n maxi brush, bij mij dekken ze dan altijd al na een laagje.
Een prachtig koraal roze kleurtje, namelijk 313 Cocktail Passion. Veel heb ik er niet echt over te zeggen, ze lakken fijn, blijven lang zitten. Gewoon een perfect lakje, en zeker het kleurtje voor deze dagen. De lakjes van Rimmel mogen dan wel wat duurder zijn, maar ze zijn het zeker waard. Dit lakje is te koop o.a bij Etos & Kruidvat voor €6,99

Liefs, Amy

Liefs, Amy


10 opmerkingen: