dinsdag 15 mei 2012

Producten die ik nog wil proberen.

Een tijdje geleden kwam ik er achter dat ik nog een aantal producten uit de goodiebag van de Beautygloss party van vorig jaar had. En volgens mij zijn het nog best wel fijne producten ook, alleen heb ik ze niet nog niet gebruikt. En voor dat ik ze ga gebruiken wilde ik eigenlijk van jullie weten, of jullie iets over deze producten weten? Zijn ze fijn, slecht? Ik hoor het graag!


Een Shimmering Lotion van L'Occitane, die echt de geur heeft van een after sun bodylotion. De shimmers maken hem volgens mij echt heel erg leuk voor van de zomer. Na een dag op het strand 's avonds je lekker in te smeren met shimmers. Wat natuurlijk ook gewoon overdag kan. Deze bodylotion kost €7,50
Een klein flesje Kneipp aroma badolie, balen dat ik nou even geen bad heb. De geur van deze badolie is echt heerlijk, namelijk rozemarijn alleen als ik er al aan ruik gaat mijn neus er helemaal open van staan. Misschien leuk om dit te bewaren als ik op vakantie ga waar ze wel een bad hebben? Of gewoon om als voetenbadje te gebruiken! Dit flesje is €2,29 waard.
Een klein tubbetje creme van Hannah met SPF 15. Om heel erg eerlijk te zijn, weet ik nou niet of dit een dagcreme is, want hij ruikt namelijk wel erg lekker. Misschien dat jullie dit weten? Dit tubbetje van 10ML is €7,50 waard. 

Zijn jullie bekend met deze producten?
Liefs, Amy

5 opmerkingen: