donderdag 27 oktober 2011

Rimmel London; Day 2 Night Mascara

Zonder mascara ga ik meestal de deur niet uit. Andere make-up producten kan ik nog wel zonder, maar met mascara zie ik er meestal al een stukje frisser uit. Laatst kocht ik op de beautygloss party een nieuwe mascara van Rimmel Londen waar ik maar €5 voor hoefde te betalen. Ik wilde al dolgraag de 2 in 1 mascara van Essence maar deze is ook al rond de €3 dus waarom zou je die van Rimmel London dan niet voor €5 meenemen.
Het eerste borsteltje is bedoelt voor gewoon overdag, bijvoorbeeld als je naar school of naar je werk gaat. Het is dus niet too much, maar gewoon een natuurlijke uitstraling geeft dit borsteltje zeker en het creëert een lange lengte met je wimpers. Ik kan je vertellen dat mijn wimpers er inderdaad ook langer door worden.
En het tweede borsteltje creëert de volume die ik persoonlijk zal gebruiken als ik een avondje weg ga anders vind ik het weer te veel worden. Hij maakt inderdaad een mooi volume op je wimpers.
Wat vinden jullie van deze mascara?
Liefs, Amy

5 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook met de kruidvat actie gekocht, wel jammer want bij mij plakt alles aan elkaar als ik deze gebruik.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar het klinkt wel veelbelovend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lijkt mij best fijn, maar ik heb nu een andere van Rimmel Londen en die bevalt mij ook erg goed. Vind het idee met 2 borsteltjes wel heel erg leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een fijne mascara! Ik heb deze zelf nog niet geprobeerd, maar wel erg leuk dat Rimmel hier mee is gekomen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee van Rimmel om er twee borsteltjes in te doen! Leuke blog ook! (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen