zaterdag 29 oktober 2011

NOTD || Essence 73 Replay

Als het om nagellak gaat blijft Essence een van mijn lievelingsmerken. Daarom laat ik vandaag een Essence nagellakje aan jullie zien. Dit lakje heb ik gekregen voor mijn verjaardag en ik vind hem vooral zo leuk omdat het kleurtje zo apart is. Jammer genoeg weet ik alleen niet met wat voor kleding ik hem moet combineren. Natuurlijk blijft het lakje leuk genoeg om aan jullie te laten zien.
Iedereen weet wel hoe de lakjes lakken & hoelang ze ongeveer blijven zitten. Ik moet wel toegeven dat ik dit kleurtje alleen heb aangebracht om er foto’s te maken. Daarna heb ik hem direct weer van mijn nagels afgehaald, maar ik heb meer van dit soort lakjes dus weet wel hoelang ze blijven zitten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de lakjes van Essence niet heel lang vind blijven zitten maar op mijn teennagels weer wel.

Wat vinden jullie van dit kleurtje ?
Liefs, Amy

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kleurtje, lakjes blijven bij mij ook niet altijd even lang zitten.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lakjes van Essence niet zo heel erg fijn, omdat ze bij mij na 1 dag al gaan chippen. Wel vind ik dit een hele mooie kleur, wel meer voor de zomer. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een cute kleurtje. Maar kan me voorstellen dat hij lastig is te combineren met kleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het kleurtjee oook!
    Ik volg je volg je terug?

    Liefs Laura Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We volgen trouwens ook de zelfde opleiding! Leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen