woensdag 12 oktober 2011

Essence; Purple Diamond

Het heeft even geduurd maar eindelijk laat ik weer eens een nagellakje zien. Waarom het zo lang geduurd heeft ? De foto’s waren elke keer mislukt. Op het schermpje van de camera zagen ze er iedere keer perfect uit, maar op de computer jammer genoeg niet. Maar goed, vandaag heb ik besloten ze gewoon maar online te zetten en wie weet hebben jullie nog wel tips over hoe je mooie nagellak swatches op de foto kan zetten.Purple Diamond is een kleurtje van Essence uit de multi dimension collectie. Ik heb deze voor mijn verjaardag van een vriendin gekregen. Ondanks dat dit lakje erg dik is, dekt het wel fijn in een keer en droogt ook nog eens super snel. Normaal duur dit essence normaal wel iets langer. Het lakje heeft een breed kwastje wat ik persoonlijk wel wat fijner vind werken en is totaal niet streperig.Omdat er nogal wat glitters in zitten zou je denken dat het verwijderen een stuk lastiger gaat, maar na het gebruik van mijn Sephora Express Nail Polish Remover was mijn nagel weer helemaal schoon.

Liefs, Amy

8 opmerkingen: