dinsdag 3 april 2012

Blogger Of The Month | Femke


Een nieuwe maand en dus ook een nieuwe 'Blogger Of The Month'. Na Diana is het deze maand de beurt aan Femke van Younique, een blog met elke dag wel weer een nieuwe artikel. Op haar blog zie je verschillende onderwerpen voorbij komen zoals; Beauty, Fashion, Movies. Een artikel dat ik persoonlijk altijd wel erg leuk vind is 'Things that made my week'. Dus als jullie haar nog niet volgde zou ik dat zeker gaan doen!
Waarom ben je begonnen met bloggen?Ik vond het eerst heerlijk om gebeurtenissen die ik had meegemaakt van me af te schrijven. Later ben ik minder persoonlijke verhalen gaan schrijven en dit beviel zelfs nóg beter.
Wat vind je het leukst om over te bloggen?Dat hangt heel erg af van mijn mood! De ene keer heb ik zin om mijn bezoekers te inspireren met een lifestyle artikel, de andere keer wil ik graag mijn mening kwijt over een product en de volgende keer kan ik weer zin hebben in iets compleets anders. Dat maakt bloggen ook zo leuk!
Wat voor make-up heb je het meest in je stash ?Nagellak! Ik heb ze werkelijk in alle kleuren…alleen geel ontbreekt nog! ;-)
Welke make-up gebruik je sowieso elke dag ?BB cream van Garnier met een matterende poeder van Essence, gecombineerd met blush, eyeliner en mascara. Oh…en natuurlijk vaseline of labello op mijn lippen!
Wat voor kleding draag je het liefst ?Jurkjes! Maar gek genoeg draag ik deze bijna nooit. Dit komt denk ik, omdat ik alleen ‘’overdreven’’ jurkjes in mijn kast heb liggen, die ik iets too much vind voor een dagje college.
Wat voor blogs kijk jij zeker elke dag ?
Teveel om op te noemen! Ik volg ook allerlei soorten blogs: beauty blogs, fashion blogs, lifestyle blogs…ik lees gewoon over dit alles ontzettend graag. :-)


Liefs, Amy

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk soms wel op haar blog ja, erg leuk :)
    En leuk om te lezen ook!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Ik kende haar blog al wel. Leuke blog heeft ze. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen