zondag 22 april 2012

New In | Earrings

Gisteren was ik net voor sluitingstijd nog even snel naar Rotterdam geweest en kocht ik twee paar nieuwe oorbellen. De meeste oorbellen die ik heb zijn gewoon knopjes, daar wil ik graag verandering in brengen dus kocht ik twee paar nieuwe oorbellen maar dan echt ''hangers''. Oorbellen blijven moeilijk om ze op de foto te krijgen maar ik heb mijn best gedaan, zodat jullie een beetje idee krijgen van hoe ze eruit zien.
Het eerste paar zijn echt lange hanger, met boven in een aantal leuke dingetjes eraan zoals; bloemetjes, diamantjes & veertjes. Deze oorbellen komen bij de Six vandaan en kosten €5,95.
Het tweede paar is iets kleiner, en was er lastig om leuk om de foto te krijgen haha.
Deze komen ook bij de Six vandaan en waren €3,95.

Wat voor oorbellen heb jij veel in je sieradenkistje ?
Liefs, Amy

5 opmerkingen:

  1. Mooie oorbellen! Zelf heb ik ook veel meer knopjes dan hangers. Terwijl ik hangers wel altijd heel leuk vindt. Ik heb niet echt heel veel oorbellen, maar wel genoeg.
    Ik vind je lay-out echt mooi geworden trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wauw, superleuke oorbellen!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste paar oorbellen heb ik ook. <3
    Liefs,xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie oorbellen ik heb eigenlijk alleen maar knopjes.

    Groetjes
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het tweede paar vind ik erg mooi! De eersten vind ik iets te lang.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen