woensdag 25 april 2012

Tag | Let's Get Very .. Personal!

Ik heb deze tag nu al zoveel voorbij zien komen. Dus ik heb mezelf ook de vragen gesteld, vandaag zien jullie de antwoorden. Het is een hele lange lijst, dus ik zal zeggen ga er even rustig voor zitten.

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik wel, kom maar op!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ehm, ik denk een klein weekje geleden. Het wil niet echt lukken op school, en nu ben ik niet meer leerplichtig maar er blijven mensen naar huis bellen waar ik ben. En ik kon echt geen keuze maken voor de zomervakantie,  Drama Queen!


Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Een lekker broodje gezond van Bakker Bart.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend! Zeker in deze weken, omdat er zoveel gezeur is met school hij me altijd wel weer weet op te vrolijken.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Oke tien kinderen is wel wat overdreven, maar geen kinderen zou ik ook niet willen. Dus voor de tien zou ik niet zo snel gaan maar voor de twee wel.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Muziek, heb een playlist met top 40 muziek opstaan.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, tegen 1 muur.

Waar denk je op dit moment aan?
Ehm, aan dat ik vanmiddag mijn allereerste manicure krijg. Dus hoe mooi mijn nagels er vanmiddag wel niet uitzien na de behandeling.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Tuurlijk!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ehm, mijn vriend.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik word heel erg stil,  en volgens mij kan ik heel erg irritant met mijn benen gaan zitten trillen.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ehm, ja en nee. De mensen die echt eerlijk zijn vind ik natuurlijk leuk, maar jammer genoeg lopen er zat neppe & idioten mensen in de wereld rond! Over het algemeen vind ik mensen wel leuk, maar er zijn der gewoon met de gekste ideeën in hun hoofd.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Volledig denk ik niet, soms begrijp ik mezelf niet eens. Maar mijn vriend & een aantal vriendinnen komen toch echt wel in de buurt.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja hoor, ben lekker bezig met bloggen een goede reden om te lachen toch?

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Jups.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het ergens wel, er zijn dingen in het leven die ik liever anders had gedaan. Maar zoals het nu is, vind ik het ook erg leuk sommige dingen gebeuren nu eenmaal.
Vertel jij je ouders alles?
Niet alles, maar ik zou ze wel alles kunnen vertellen als ik wil.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ehm, uitmaken gaat misschien wel erg ver. Maar hij weet hoe vies ik het vind en ik heb astma dus kan er absoluut niet tegen.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Don’t hope so.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ofcourse! Mijn vriend, we zijn in september al weer 3 jaar samen.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Allemaal wel.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
7 tot 8 uur denk ik. Ik ben totaal geen ochtendmens, maar een avond mens ook niet ik ben zo snel moe ’s avonds.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water.

Welk soort bed heb jij?
Een eenpersoonsbed. Gewoon simpel van de Ikea, met 3 lades eronder.

Hou je van de regen of haat je het?
Ehm, ik denk toch wel dat ik het haat. Ik korfbal natuurlijk, en daar train ik twee keer in de week voor en hebzaterdags een wedstrijd en op dit moment spelen we buiten.. ik verzuip dus liever niet! Mij te koud.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja. Maandag de knoop doorgehakt om van de zomer samen met mijn oma naar Canada te gaan. Ik heb erg last van heimwee maar de kans die ik nu krijg, krijg ik nooit meer! En gelukkig komt mijn vriend ook nog alleen een aantal weekjes later.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ehm, mijn vriend geloof ik.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The Cabin In The Woods, samen met mijn vriend.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, jammer genoeg wel.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ehm, dit is mijn allereerste relatie dus ik kan geen spijt hebben van mijn vorige.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een groot feestbeest ben ik nou ook weer niet, maar ik hou wel van stappen gewoon gezellig wat drinken. Maar ik hou ook van concerten hoor, alleen jammer dat ze zo duur zijn tegenwoordig.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ehm, zover ik weet niet!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Zeker niet teveel, ik besteed er wel veel aandacht aan maar ik kan ook binnen 5 minuten klaar zijn.

Ben jij snel jaloers?
Niet heel erg snel, sommige mensen hebben gewoon geluk.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Afgelopen week, niks.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, meerdere personen.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ikzelf?

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Heb ik niet! Nee dus haha.

Wat doe je morgen?
Ik ga waarschijnlijk ’s morgens even langs school en voor de rest weet ik het nog niet. Oh ja ’s avonds heb ik weer training.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, totaal niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nope.

Houd je van suikerspinnen?
Tuurlijk! Jammer dat je er alleen van die plak handen van krijgt.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn vriend.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ehm, ja..

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7, maar de week is nog niet om he! Kunnen nog genoeg leuke dingen gebeuren.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
De binnenkant van mijn ogen bekijken.

Wat is je stemming op dit moment?
Normaal, ben niet extreem vrolijk zit helaas met vervelende buikpijn.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja,

Met wie was je gisteravond?
Ehm, ik moest trainen dus met de mensen van mijn team?

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Is daar een regel voor ? Maar mij maakt het echt niet uit.

Heb je plannen voor dit weekend?
Ja! Ik heb een wedstrijd, die we moeten spelen in Den Haag. Voor zaterdagavond heb ik nog geen plannen en waarschijnlijk ben ik zondag een dagje met mijn vriend.

Zo, dat was de hele waslijst! Natuurlijk is deze tag vrij om over te nemen

Liefs, Amy

1 opmerking: