donderdag 23 februari 2012

Blogger Of The Month || Diana


Na Denise is het deze maand de beurt aan Diana van D Is For Dazzle. Ik volg haar al sinds zij is begonnen met bloggen. Ik ken Diana namelijk ook in het ‘’echte’’ leven en hier kwamen we elkaar dus weer tegen. Ze blogt over verschillende dingen die mij echt aanspreken zoals Outfits en Nailart. Ook post ze vaak leuke filmpjes. Genoeg redenen om haar zeker te gaan volgen!

Waarom ben je begonnen met bloggen ?
Ik bekeek al heel lang beauty guru’s op Youtube en ook Lookbook bezocht ik dagelijks, langzamerhand kwam ik steeds meer in het blog wereldje terecht. Doordat ik allerlei leuke beauty en fashion blogs tegen kwam kreeg ik de neiging zoiets zelf ook te doen! Ik begon eerst met Tumblr, maar later verlangde ik naar het echte werk en zo ontstond mijn eigen blog.

Wat vind je het leukst om over te bloggen ?
Ik vind het moeilijk om te kiezen wat ik het leukste vind. Maar als ik dan toch moet kiezen, ik vind het altijd heel leuk om over nail art te bloggen. Als je 2 uur met je nagellak bezig bent en er komt iets heel moois uit, ben ik trots en ga ik gauw foto’s maken! Naast nail art vind ik het onwijs leuk om ‘outfit of the day’s te doen.

Welke make-up gebruik je sowieso elke dag ?
Ik gebruik sowieso concealer, een wenkbrauwpotlood, mascara en blush. Als ik een onegale huid heb gebruik ik ook foundation en als ik wat bleek ben gebruik ik bronzer om een gezond kleurtje te krijgen.

Wat voor blogs kijk jij zeker elke dag ?
De twee blogs die ik het langste volg zijn Beautygloss (spreekt voor zich) en Kenza (Zweedse fashionblogger). Daarnaast kijk ik ook graag op MissLipgloss, BeautyLab, This Chick’s Got Style, The Blond Salad, Style Scrapbook enzovoorts.

Hoeveel euro geef je meestal in de maand aan make-up uit ?
Ongeveer 10/20 euro, het ligt er maar net aan wat ik die maand nodig heb.

Hoeveel euro geef je meestal in de maand aan kleding uit ?
Ook dit verschilt, maar meestal rond de 40/50 euro, want je kan nooit genoeg kleding hebben!

Wat voor kleding draag je het liefst ?
Ook dit verschilt een beetje per mood waarin ik ben, ik draag gewoon waar ik me fijn in voel. De ene dag draag ik hakken maar de volgende dag trek ik zo Converse of Vans aan. Een skinny jeans is heel fijn, maar een taille rok/short ook. Jurkjes en blousjes vind ik leuk, maar oversized truien en vesten net zo!

Bij welke winkels koop jij het liefst je kleding ?
Mijn all time favorites zijn natuurlijk H&M en Zara. Daarnaast kom ik ook graag bij Primark, River Island en Urban Outfitters (maar die laatste is helaas niet zo dichtbij). Voor de rest shop ik ook graag online, bijvoorbeeld bij Forever21, Topshop of Nastygal.

Hoe omschrijf je jouw style?
Een mix van meisjesachtig en casual.


Wil jij de volgende blogger of the month zijn? Laat dan even een comment achter.
Liefs, Amy

6 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Ik zou het wel leuk vinden om blogger van de maand te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is echt een leuke meid. Ik kende haar nog niet.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kende haar blog al is echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen, ik kende haar blog nog niet. Ga snel een kijkje nemen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil heel graag blogger of the month worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen