donderdag 11 augustus 2011

Essence Ballerina Backstage Shoplog

zelf had ik haast nog niet eens iets van de oude essence limited edition gezien maar des ondanks kwam ik van de week in de Kruidvat en zag dat ze nieuwe lijn ''Ballerina Backstage'' al te koop was, ik had hier een maandje terug wel iets over gelezen op een aantal blogs maar ik wist eigenlijk niet meer wanneer deze lijn nou uit kwam en volgens mij was ik in de kruidvat hier de eerste die er iets van kocht want alles zat gewoon echt nog goed dicht wat natuurlijk wel een stuk fijner is als je weet dat er niet met z'n handen al in heeft gezeten of iets, maar goed ik nam twee producten mee een lipgloss en een nagellak hoe kan het ook andersdeze gloss heeft een nieuw soort kwastje zoals je kunt zien wat op zich wel heel erg fijn werkt, het kleurtje is meer een nude kleurtje waar ik toch sneller naar toe grijp als ik een gloss koop of iets en dit kleurtje had ik eigenlijk nog niet, de verpakking vind ik echt super schattig echt iets wat bij een ballerina hoort vind ik persoonlijk, de kleur die ik gekocht heb is; 01 Wear Your Little Tutu en is te koop voor €1,79.voor het eerst dat ik niet erg te spreken ben van een essence, normaal dekken ze echt gewoon super goed na twee laagjes maar nu echt niet ik heb eerlijk gezegd het niet met 3 laagjes geprobeerd maar ik denk wel dat ze dan 100% dekken, op de foto lijkt het net wel of die helemaal gedekt is maar in het echt zag je mijn nagel er gewoon nog doorheen, dit is de kleur; 04 Do A Floating Piroutte en is te koop voor €1,79

Liefs, Amy

6 opmerkingen:

  1. Ik lees al meer over de lakjes dat het niet goed dekkend is. Jammer!

    Wel een supere leuke kleur gloss.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, jammer dat het lakje niet zo dekt want de kleur is wel erg mooi. De gloss overigens ook. Ik vind het in ieder geval een erg mooie lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd naar een review van de lipgloss!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik koop bijna nooit meer lakjes van Essence omdat ik de kwaliteit gewoon niet goed vind, maar dit is wel een mooi kleurtje en het potje ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd naar de lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, mooi lakje! Volgens mij heb jij superveel make-up, hihi :P

    BeantwoordenVerwijderen