maandag 9 januari 2012

Vakantie 2011 - #2

Vorige keer konden jullie de foto’s van Parijs en van mijn wintersportvakantie zien. Deze keer de foto’s van mijn zomervakantie en nog een keer Parijs, I’m a lucky girl! Van de zomervakantie heb ik denk ik iets teveel foto’s uitgekozen waardoor sommige wel heel erg klein worden, maar goed je kunt in ieder geval zien dat het zonnetje wel heeft geschenen.

Zomervakantie 2011.
Mijn allereerste echt zomervakantie zonder mijn vader en moeder, ik was hier dan ook echt heel zenuwachtig voor. Samen met mijn vriend ben ik twee weken naar het zuiden van Frankrijk geweest. Met een (veel te) grote tent van mijn ouders hebben we op twee verschillende campings gestaan. Waar het idee vandaan kwam weet ik niet meer, volgens mij was het omdat ik nog al vrij snel heimwee heb als ik te lang op een plek ben, maar heimwee heb ik deze vakantie echt niet gehad.

Herfstvakantie 2011.
Toen ik in september 2 jaar samen was met mijn vriend kreeg ik echt een super leuk cadeautje, namelijk een klein weekje naar Parijs. Dus in de herfstvakantie zijn we nog een keer samen terug gegaan. Deze keer mocht ik de spiegelreflexcamera van mijn ouders meenemen daarom zijn de foto’s denk ik mooier dan de eerste keer.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens een kijkje te nemen in mijn vakanties.
Liefs, Amy

2 opmerkingen: