donderdag 12 januari 2012

NEW IN: KRUIDVAT KRULTANGENSET

Pas geleden kocht ik de krultangenset bij de Kruidvat voor maar €13,-. Wie wil dat nou niet? drie verschillende krultangen voor die prijs. Van mezelf heb ik ook wel krullen, maar niet zulke die je met een stijltang krijgt dus wilde ik ze graag uitproberen. Dus op oudjaarsavond zat ik daar op mijn kamer samen met de 3 krultangen en een spiegel .. en ik zal eerlijk zijn, de krultang waar ik het meest van had verwacht gaf het minste resultaat.

De grote krultang was ik het meest benieuwd naar, van die grote mooie krullen. Ja dat dacht ik dus net niet, krullen kreeg ik er echt niet van… Eerst dacht ik dat het aan mij en mijn draaitechnieken lag, maar dus echt niet. Er komt weer gewoon een golfje en that’s it. Misschien, maar dan ook heel misschien lukt het me ooit nog om wel grote mooie krullen met deze tang te krijgen!

Met deze tang kreeg ik wel krulletjes en zo klein zijn ze nog niet eens. Dus als je nog zo’n tang zocht zou ik het pakket alleen al kopen omdat deze er in zit. Qua prijs ben je, volgens mij, zelfs nog goedkoper uit. Nou is het voor mijn grote dikke bos haar wel jammer dat deze wel goed werkt want ik denk dat ik met deze tang al snel een uur bezig ben om mijn haren helemaal gekruld te krijgen.

De laatste tang heb ik nog niet gebruikt, waarom? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, misschien omdat ik maar twee plekken over had in mijn stopcontact en de twee bovenste tangen daar al in zaten. Deze tang ga ik snel genoeg nog eens uitproberen.

En dan na een uur stil zitten en maar draaien met die tangen is er natuurlijk een eindresultaat. De meeste krullen zijn gedaan met de tweede tang. Jammer genoeg zakte het al snel weer uit en was het al weer bijna stijl voordat iemand het had gezien, misschien volgende keer iets meer haarlak er in gooien dan maar ?

Liefs, Amy

6 opmerkingen:

  1. Ik was erg aan het twijfelen of ik deze zou kopen, maar na deze review ga ik toch investeren in een betere...thanks! ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie je er leuk uit met die krullen. Leuke set.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer misschien helpt het als je er van te voren mousse in doet van bijv andrélon slag&krul is dat geloof ik. En na het krullen even een spraytje haarlak er over.

    Werkt bij mij perfect, en ik heb ook super stijl haar normaal. Wie weet misschien helpt het ook bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke krullen! Raar dat die eerste niet lukte. Bij werkt een krultang niet, omdat ik al krullen heb en dan gaat het tegen werken. Of ik zou mijn haar eerst moeten stijlen dan moeten krullen om zulke mooie krullen te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, het ziet er mooi uit! Ik was ook al van plan deze krullerset te kopen, echt heel goedkoop! Maar jammer dat het zo snel eruit gaat, dat laat me toch weer twijfelen haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit !:) Helaas blijven kurllen ij mij gewoon echt neit langer dan een uur in me haar zitte

    BeantwoordenVerwijderen