donderdag 26 januari 2012

Tag | About Me

Heb je een tweede naam?
Nee die heb ik niet, gewoon simpel alleen Amy. Mijn moeder heeft zelf wel aardig wat namen en ze wilde dit ons niet aandoen, vandaar dat ik gewoon maar één naam heb.
Wat is je favoriete vak op school?
Ja of ik nou echt vakken op school krijg, alles lijkt een beetje op elkaar. Ik studeer grafisch vormgeven dus ik krijg vakken zoals Photoshop, Illustrator & Indesign. As ik echt een aantal favoriete vakken moet noemen zijn het denk ik toch de projecturen die ik heb & op de donderdag middag vormgeven.
Wat is je favoriete drankje?
Ice Tea, en dan niet zoals ik het in Canada voor me neus kreeg, dat was gewoon echt koude thee zonder smaakje, niet te drinken!
Wat is je favoriete nummer op dit moment?
Oei, moeilijke vraag ik luister zoveel muziek dat ik het niet eens weet maar als ik dan toch echt moet kiezen ga ik voor; Stronger van Kelly Clarkson. Ik ben verliefd op haar nieuwe album.
Hoe ga je je kinderen noemen?
Wil ik daar al over nadenken? Over een jaar of 10-15 zou ik best wel kinderen willen maar om eerlijk te zijn, ik denk nog niet over de naampjes na.
Doe je aan een sport?
Ja! Ik speel al zo’n 10 jaar korfbal. Sporten doe ik dus genoeg aangezien ik elke week twee keer train & op zaterdag altijd een wedstrijd heb. Vroeger heb ik ook nog even op streetdance gezeten.
Favoriete boek?
Ik lees genoeg en bijna al de boeken die ik gelezen heb zijn echt goed. Toch zijn mijn favorieten: Bella Italia van Suzanne Vermeer, Ik hou van New York van Lindsey Kelk. Ik heb er natuurlijk nog meer maar dan word het lijstje een beetje lang.
Favoriete kleur?
Oei, favoriete kleur ? Die heb ik niet echt, vind zoveel kleurtjes leuk!
Favoriete dier?
Wij hebben zelf geen huisdieren, maar ik ben helemaal weg van het hondje van mijn oom & tante in Canada.
Favoriet parfum?
Ik houd van parfum, heb zoveel favorieten bijvoorbeeld Heat by Beyonce & Guess Seductive ‘I’m Yours’
Favoriete vakantie?
Bij deze vraag heb ik alweer veel favorieten, nou ja ik zal ze maar gewoon allemaal noemen. De drie keer dat ik naar Canada ben geweest, we gaan daar regelmatig heen omdat mijn oom & tante daar wonen en we kunnen gewoon in hun huis verblijven. Meestal blijven we dan een maand in Canada. De eerste zomervakantie samen met mijn vriend. En natuurlijk de reisjes naar Parijs, de stad waar ik zo verliefd op ben.

Ben je afgestudeerd op de middelbare school?
Ja! Twee jaar geleden heb ik mijn VMBO-K diploma gehaald.
Ben je ooit het land uit geweest?
Ja: Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Italië, Canada, Tenerife.
Spreek je een andere taal?
Ik kan me best wel redden in het Engels, maar verder dan Engels kom ik niet.
Heb je broers of zussen?
Ja, twee jongeren broertjes van 15 & 17.
Wat is je favoriete winkel?
Ik kom graag bij de H&M, Bershka, Zara & natuurlijk ook een aantal winkels zoals Kruidvat.
Wat is je favoriete restaurant?
Umm, ik ga vaak genoeg bij de Beren Restaurants eten met mijn vriend omdat ik gek ben op Spare Ribs. Maar ik kan me niet echt mijn favoriete restaurant herinneren.
Ga je graag naar school?
Ja! En soms zou ik graag wat anders willen haha, maar ik volg de opleiding Grafisch Vormgeven
Favoriete film?
Oke, ik heb een kast vol dvd's en ik ben gek op films, maar als ik er dan echt een moet kiezen ga ik toch voor .. Dear John denk ik.
Favoriete tv-show?
Vroeger keek ik veel meer tv series, tegenwoordig haast niet meer helaas.
PC of MAC?
PC, omdat ik een laptop & computer op me kamer heb. En ik kan op school totaal niet om gaan met een MAC
Welke GSM heb je?
Ik heb een HTC Wildfire, echt een hele fijne telefoon.
Hoe lang ben je?
Ik ben te lui geweest om me te meten maar een paar maanden geleden was het nog 1.76
Zo, dat was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als jullie de tag graag over willen nemen, dan mag dat uiteraard!
Liefs, Amy

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je nieuwe header heel erg leuk. Leuke tag om te lezen.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik heb nog een vraagje: wat leer je allemaal op jou opleiding? En waar ga je naar school? :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen