dinsdag 24 mei 2011

you got every right to a beautiful life

na een dagje ziek thuis te zijn geweest, moest ik er vandaag toch echt weer aan geloven dat ik weer naar school moest waar ik me redelijk verveeld heb. maar door het vervelen ben ik wel op een paar leuke website's terecht gekomen waar ik nog wat over ga vertellen, nee niet vandaag maar in een aparte post.
ik ga waarschijnlijk vandaag ook aan een nieuwe header beginnen, hopelijk lukt het wat ik wil haha.
verder heb ik vandaag eigenlijk niet zo heel veel te vertellen, komt waarschijnlijk ook omdat ik vandaag niet echt inspiratie heb maar goed zulke dagen zijn der ook.
nog een paar foto's van m'n outfit, het shirtje is nieuw van de primark nu ik het aan heb vind ik de tekst toch eigenlijk .. niet echt leuk haha maar goed, hoe was jullie dag ? xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat een cuties die schoentjes! En ik vind je shirt wel leuk eigenlijk, hihi :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige schoentjes!
    en je shirt vind ik eigenlijk ook wel leuk hoor! lief kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen