zaterdag 28 mei 2011

Webshop; Zoyou.nl

Het is zaterdagavond 28 Mei en ik zit voor het eerst thuis op een zaterdag avond, omdat ik vanmiddag met korfballen ben gevallen en er toen iemand boven op me nek is gevallen wat heel erg pijnlijk is en nog eens een elleboog heb die nu half open ligt, maar goed.
enige tijd geleden kwam ik een super leuke webshop ZoYou tegen op het internet en ik was echt meteen verkocht van de leuke dingetjes die ze verkopen.
ik vind persoonlijk de style van de kleding lijken op H&M, ZARA & Primark maar dan toch anders en het is nog eens iets dat haast niemand heeft wat het alleen maar nog leuker maakt.
stiekem heb ik natuurlijk al een verlanglijstje en ben ik binnenkort zeker wat van plan te gaan bestellen..

het is eigenlijk heel kort wat ik er maar over heb te vertellen maar ik vind het gewoon een super leuke webshop en als ik jullie was zou ik zeker eens een kijkje nemen op www.zoyou.nl xxx

9 opmerkingen:

  1. awh beterschap enzo!
    ik ken zoyou ik vind het echt zo leuk!
    nooit wat besteld maar ga ik zeker snel doen
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, die webshop ken ik! Die is idd leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze webshop kon ik nog niet! Ik heb hem snel in mijn favorieten gezet! Dank je wel voor de tip en ook nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beterschap!
    Kende deze webshop nog niet, ziet er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jurkjes zien er heel schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap meid, het is wel een hele leuke webshop.
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die jurkjes zien er heel leuk uit. Bedankt voor de tip ik ga gelijk even kijken! Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen