maandag 30 mei 2011

Everybody hurts someday

na vrijdag avond een leuk feestje te hebben gehad bij een vriend van mij, ging zaterdag morgen om kwart voor acht helaas m'n wekker weer heerlijk vroeg een wedstrijdje coachen en daarna gelijk door naar m'n eigen wedstrijd waar we helaas gelijk hebben gespeeld 10-10, daarna moest ik bij het 2e reserve zitten en mocht de 2e helft spelen wat maar liefst hoog uit 3-5 minuten heeft geduurd voordat ik door een duwtje op de grond lag en mijn tegenstander boven op mijn nek viel wat nogal pijnlijk was normaal ben ik wel iemand van opstaan en verder gaan maar deze keer kwamen al snel de tranen over m'n gezicht, gelijk alles der bij iemand met een hele verband trommel en zalfjes de foto's die ik gemaakt heb daar heb ik zo goed mogelijk geprobeerd om de wond niet te laten zien haha.
s'avonds hadden we een BBQ bij de korfbal waar ik niet lang ben gebleven omdat ik last van hoofdpijn en misselijkheid had, gisteren ben ik naar de ikea geweest & s'avonds uiteten voor m'n oma der verjaardag en vandaag zit ik fijn thuis met hoogst waarschijnlijk toch wel een hersenschudding dus even uitzieken van misselijkheid en een stijve nek, hoe was jullie weekend ? xxx
ps. de give away loopt nog tot morgen

3 opmerkingen: