donderdag 17 maart 2011

you found me when no one else was looking.

ik begin zenuwachtig te worden, morgen heb ik m'n portfolio gesprek en om de een of andere reden begin ik ineens wel zenuwachtig te worden terwijl ik zover ik alles gemaakt heb der in heb zitten ? dus echt zorgen hoef ik niet te maken maar goed, gesprekken voeren met anderen is nou niet echt een van mijn sterkste punten.
vandaag heb ik niet heel veel gedaan ben vanmorgen eerst naar de sportschool geweest, daarna boodschappen gedaan met m'n moeder & aan m'n portfolio gewerkt maar verder niet veel.. oh ja ben nog even naar de winkels geweest heb nog een shirtje in de uitverkoop gekocht en een paar nieuwe oorbellen.
vanavond moet ik trainen en daarna ga ik echt lekker vroeg me bedje in want morgen heb ik een toets van engels en me portfolio gesprek wel stom want ik ben met me toets om kwart over elf klaar en heb me gesprek pas om kwart voor twee wel jammer want heen en weer naar huis hoef ik niet te doen met de reistijd
hoe was jullie dag ? xxx

Oorbellen; €3.95 Kruidvat - Shirtje; €10 Vero Moda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten