maandag 7 maart 2011

Let the summer begin

de vakantie is weer over en school gaat weer beginnen.
jammer dat het na zo'n leuke week nu toch echt weer gaat beginnen, maar goed met een bruin hoofdje van de zon van vorige week gaan we er weer tegen en duurt het volgens mij nog tot 30 april tot we weer vakantie hebben, nou heb ik wel iets om naar uit te kijken dan ik ga dan namelijk een paar daagjes met me vriendje naar parijs super leuk! :)
maar goed ik ben vandaag thuis gebleven van school want ik voelde me gisteren helemaal niet lekker en toen vanmorgen me wekker ging ook niet, dus ik ben een paar uurtjes langer op bed blijven liggen en nu gaat het wel weer.
de rest van de dag ga ik alvast even wat aan me portfolio doen, sinds we volgende week portfolio gesprekken hebben je kan het beter maar klaar hebben.
en vanavond ga ik nog even lekker trainen iets waar ik wel weer zin in heb na een week niet te hebben gekorfbalt.
hoe was jullie weekend trouwens ? zijn der nog aan het carnavallen geweest ? xxx


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je met je vriendje naar parijs gaat! ik ben super jaloers ! ;p

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je naar parijs gaat, i love that there. super leuk blog heb je. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Egt gaaf dat je naar parijs gaat :D
    Mijn weekend beston helaas uit heel veel leren <.<
    Bij ons in de buurt vieren ze geen carneval, alleen in de stad maar dat stelt ook niet veel voor xD
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Parijs, totally awesome. Ik wil ook nog een keer terug....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie!
    wat leuk dat je met je vriendje naar parijs gaat! Echt heel veel plezier! :)
    en ook echt fijn van je bruine hoofdje haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd so stom als school terug begint, hé! Ik heb gelukkig nog een weekje vrij :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah super leuk! wil ook graag weer eens naar parijs.. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah wat leuk!
    naar parijs, de stad van de liefde he, haha.
    ik heb deze week nog lekker vakantie.
    maar beterschap iniedergeval.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blog heb je! :D
    Super dat je naar Parijs gaat *jaloers*
    Veel plezier met je vriendje ;D
    En beterschap :)
    comment/follow if u like<3
    xox

    BeantwoordenVerwijderen