donderdag 24 maart 2011

people haven't always been there for me but music always has

wat hou ik toch van dit weer, ik kan me geen dag van deze week bedenken dat ik met een winterjas heb gelopen heb gewoon heel de week m'n zomerjasje al aan :)
en nu terwijl ik dit typ heerlijk met een ijskoud glas met ijsthee ik hou van ijsthee haha.
vandaag moest ik van half negen tot kwart voor twaalf naar school, nou tot half elf heb ik niks anders gedaan dan op de H&M site gekeken en myn god ik wil echt zoveel hebben, ik ga denk ik binnekort een collage der van maken als ik een keer niks te doen heb op school ofzo
maar goed toen ik thuis kwam het me moeder lekker een boterham met aarbeien gemaakt en een verse smoothie heerlijk dus.
daarna zijn we nog even naar de winkels geweest en heb ik nog een nieuw shirtje gekocht bij de vero moda en ik wil graag trouwens een de zo genoemde GTST oorbel maar de echte zijn eigenlijk best wel duur voor een oorbel dus nu heb ik gehoord dat ze ze hier ook elke vrijdag op de markt hebben dus ga ik morgen even kijken of het wat is, wat denken jullie ? xxx

Vero Moda € 21,95

4 opmerkingen:

  1. leuk truitje!
    en ik wil ook al zo lang zo'n oorbel!
    ik hoop voor je dat ze ze hebben!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ice tea is echt verslavend met dit weer :D
    smoothies ook hahaha,
    ik denk dat je zo;n oorbel beter zelf kan maken, misschien een leuk idee om met vriendinnen te doen.,?
    zelf bedeltjes uitzoeken enzo ?(aaa)
    mn zus heeft er 1 maar wel een neppe ;p
    xxxxx^♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook een zomerjas aan, maar het nadeel is alleen dat ik die niet heb. Dus draag nu een heel lelijk jasje aan van 1,5 jaar geleden. Maarja, beter dan zo'n dikke winterjas!

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie top zeg!
    ik loop ook al de hele week in mijn zomerjas,
    ik vind de winterjas echt te warm worden haha!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen