donderdag 16 februari 2012

The start of something new

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar mijn blog is niet meer zoals het was. Normaal als ik na een dagje school thuis kwam vond ik het heerlijk om een stukje te schrijven voor de volgende dag. Nu heb ik dit totaal niet meer. Vaak maak ik wel foto’s van producten, maar er dan ook een stukje schrijven komt er niet van. Ondanks dat wil ik toch gewoon weer beginnen, maar nu gewoon even helemaal overnieuw. Een nieuwe naam, een andere lay-out en geen vaste verplichtingen meer voor mezelf.
Ik wil proberen minstens twee tot drie keer in de week iets te posten en hopelijk kan ik er dan ook wat mooie foto’s bij maken want dat vind ik echt geweldig om te doen.
Liefs, Amy

4 opmerkingen:

  1. Wel leuk dat je overnieuw begint. Ik ben benieuwd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je je nu zo voelt. Je moet je niet verplicht voelen om te bloggen hoor, doe wat je zelf wilt en doe het met plezier.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen