vrijdag 17 februari 2012

Catrice sale shoplog

Catrice is het assortiment aan het vernieuwen, maar ondertussen geniet ik nog van hun kortingen. Zo kocht ik deze vier oogschaduw duo’s met een flinke korting ik betaalde er namelijk maar liefst €4,- voor en oh wat vond ik dat erg.
Op het moment begin ik oogschaduw steeds meer leuk te vinden, erg veel heb ik er nog niet van maar ik denk dat ik het ook niet erg uit ga breiden aangezien ik alleen maar van nude kleurtjes hou. Maar met deze aankoop nam ik ook een aantal andere kleurtjes mee.
070 – Double Espresso Macchiato, Please!
Deze had ik als eerste in mijn handen, wat vooral kwam door het rechter kleurtje. Maar in combinatie met de linker kan je er volgens mij echt prachtige looks mee maken. De naam vind ik ook echt super leuk, hoe komen ze er toch op ?

060 – Knight Rider Is Calling
Deze twee kleurtjes heb ik ook al in een klein palletje van Gosh zitten, maar daarvan is de zilveren bijna op. En om eerlijk te zijn vind ik de Gosh oogschaduws ook niet helemaal geweldig en wilde ik daarom deze meenemen en wie weet bevalt deze wel.



030 – Once In A Blue Moon
De blauwe is kleur is voor mij echt een gewaagde kleur, maar het is echt een super mooie kleur en zeker het uitproberen waard vind ik! Zeker met de zilveren kleur er naast.

010 – Mars Attacks
Wat de naam er mee te maken heeft weet ik niet, maar ik weet wel dat ik heb lopen twijfelen of ik deze kleur mee zou nemen. Ondanks dat ik denk ik niet snel groene oogschaduw op zou gaan doen, wil ik hem zeker proberen en er is vast wel een outfit waar deze kleuren goed bij passen.

Ik heb totaal nog geen ervaring met Catrice oogschaduw, dus ik ben benieuwd. Tot op de dag van vandaag vind ik het nog steeds zonde om ze te gebruiken gewoon omdat het er zo mooi uitziet als ze nog niet gebruikt zijn.
Hebben jullie ervaring met Catrice oogschaduws?
Liefs, Amy

6 opmerkingen:

  1. Echt super relax he die korting :O kunt nu zulke geweldige dingen aanschaffen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist helemaal niet dat ze korting hadden! Snel maar eens weer naar de stad gaan dus. Hele mooie foto's en hele mooie producten, ziet er echt super mooi uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke aankopen! ik heb niks inde sale gekocht helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen